مالدینی کوچک باز هم قرضی از میلان جدا شد!

مالدینی کوچک باز هم قرضی از میلان جدا شد!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجراجویی کوچکترین فرد از نسل مالدینی ها در خارج از باشگاه میلان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، دنیل مالدینی فرزند پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان باز هم به صورت قرضی از این تیم پر افتخار فوتبال اروپا جدا شد. طبق اعلام رسمی باشگاه مونزا دنیل مالدینی هافبک هجومی ۲۲ ساله  باشگاه میلان با قراردادی قرضی تا انتهای فصل به این تیم میانه جدولی سری آ پیوست. مالدینی کوچک فصل گذشته را در تیم امپولی سپری کرد و پیش از این هم برای باشگاه اسپتزیا به صورت قرضی بازی کرده است. دنیل مالدینی در فصل گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی در جریان معرفی رسمی خود به عنوان بازیکن جدید امپولی درباره جدایی پدرش از میلان صحبت کرد و خود را وابسته به پدر ندانست.

پس از چزاره و پائولو، حالا دانیل سومین نسل از خانواده مالدینی است که با پیراهن میلان بازی کرده و گل هم زده است. خانواده مالدینی نماد باشگاه میلان و اسطوره های این تیم به شمار می آیند و افتخارات بسیار زیادی را با روسونری کسب کرده اند. چزاره مالدینی ۴ جام  پائولو مالدینی ۷ جام و  دنیل مالدینی ۱ جام سری آ و قهرمانی فوتبال این کشور را همراه با قرمز و مشکی پوشان شهر میلان کسب کرده اند.

دانیل پسر دوم پائولو مالدینی کاپیتان و اسطوره فوتبال ایتالیا، در یک امر بدیهی کارش را از رده های پایه میلان آغاز کرد. تا اینکه با تنها ۱۸ سال سن و در تاریخ دوم فوریه ۲۰۲۰ و با تصمیم استفانو پیولی، در دقیقه ۸۹ دیدار برابر هلاس ورونا پای به زمین مسابقه گذاشت تا نخستین بازی، خود با پیراهن میلان را انجام دهد و نخستین گل خود را هم برای میلان در دیدار برابر اسپتزیا به ثمر رساند.

۱۰۰۹