کی‌روش سفیر جنگ با کره جنوبی!

کی‌روش سفیر جنگ با کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، هیاهوی امروز تکرار استراتژی 4 سال پیش از سوی کی روش است! بازی رفت را که به یاد دارید. مسعود شجاعی اخراج شده بود. همان طور کی روش. اما ایران در مستطیل سبز برای پیروزی می جنگید. جواد نکونام گل زد و ورزشگاه آزادی منفجر شد.

اتفاقات بازی برگشت با کره جنوبی در شهر اولسان که فراموش شدنی نیست. چوی فقط یک کلمه گفته بود. از ازبکستان به اندازه ایران بدم نمی آید. ما ایران را شکست می دهیم و تیم اول می شویم...

عکس چوی را به پیراهن خود زد تا جلوی چشم شاگردانش در تمرین باشد. مدام به آنها یادآور می شد که چوی در مورد ایران چه گفته!!! – از ازبکستان به اندازه ایران بدم نمی آید - کی روش به این هم بسنده نکرد. دستور داد تا عکس چوی در اتاق همه بازیکنان نصب شود. ایران در یک بازی سخت در اولسان کاری کرد کارستان. یک – صفر پیروز شد و به عنوان تیم نخست به جام جهانی صعود کرد و همان طور که کی روش پیش بینی کرده بود چوی خانه نشین شد.

4 سال از آن ماجرا می گذرد. ماسک سیاه کره ای ها دستاویز تکرار استراتژی چهار سال پیش قرار گرفته! کره ای ها آلودگی هوای تهران را بهانه کرده اند! هدفشان چیست؟ می خواهند سه امتیاز این بازی را برای ما سیاه کنند؟ هدفشان تمسخر ما بوده یا ...

هر دلیلی داشته باشد کی روش می گوید باختن به کره جنوبی گناه است! باید کره جنوبی را ببریم. باید در پیروزی هت تریک کنیم. کره جنوبی دشمن ماست و ...

کی روش را باید سفیر جنگ با کره جنوبی بدانیم! او از هیچ حریفی خوشش نمی آید. در جریان بازی در کنار زمین با نگاه خشم آلود به داور و تیم حریف نگاه می کند و اگر لازم باشد تنفر خود را با هر ترفندی که باشد نشان می دهد اما در پایان بازی به داور دست می دهد و مربی حریف را به آغوش می کشد. مثل بازی با قطر! تا حرفه ای رفتار کرده باشد.

او پیش از بازی با ازبک از بنجامین دلجویی کرده بود تا نشان دهد که اشتباهش را فراموش کرده و به قضاوت خوب او امیدوار است! اما آیا مصاحبه کی روش بعد از بازی با عراق در جام ملت های آسیا را از یاد برده اید؟ در بین دو نیمه چگونه داور استراالیایی را بدرقه کرد و در پایان بازی چه حرف هایی علیه بنجامین زد!

کی روش در مورد ماسک های سیاه چه می گوید؟ او بهانه را پیدا خواهد کرد. شاید تا ساعاتی دیگر و شاید هم فردا. او از ماسک های سیاه برای ایران بهره می گیرد. او با همین بهانه تیمش را تحریک می کند.

کی روش پرفسور جنگ روانی علیه حریف و تحریک شاگردانش است! استاد بی بدیل در استفاده از حربه های روانی برای پیروزی. تیم ملی باید به این خاطر خوشحال باشد چون کی روش عاشق تیم ملی و عاشق نتیجه است. به همان اندازه که از آمادگی جسمانی و تاکتیکی برای رسیدن به پیروزی بهره می گیرد مسایل روحی و روانی را هم دستاویز قرار می دهد.

منتظر سوژه ماسک های سیاه باشید! به اعتقاد شما کی روش در مورد ماسک های سیاه چه خواهد گفت. یقین بدانید کی روش هر چه بگوید حریف را تحریک نمی کند. شاگردانش را می شوراند!