کی‌روش: دژاگه به ازبکستان می‌رسد

کی‌روش: دژاگه به ازبکستان می‌رسد

به گزارش "ورزش‌سه"،  کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ایران اظهار داشت: اطمینان داریم که با آمادگی لازم نتیجه خوبی را به دست آوریم. خبر خوبی داریم مبنی بر اینکه اشکان دژاگه آماده است و می خواهیم با اعتماد به نفس به مصاف ازبکستان برویم. تیم حریف ما تیم صدرنشین گروه است که 6 امتیاز دارد و کار سختی داریم.

وی درباره لژیونرها عنوان کرد: بازیکنان لژیونر را دعوت می کنیم تا با تجربه و دانش و اروپایی خود تاثیر مثبتی در تیم ملی ایجاد کنند.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت: درباره دیدار با رقبا همیشه یک پارادوکس داشتیم. دیدار با تیم هایی مانند کره و ازبکستان سخت است اما امیدوار هستم که متوجه شویم و این یک بیدار باش است. بازی های جام جهانی رو در پیش داریم. نیاز داریم همه متحد و یکدل با رقبای خود رو به روشویم.

کی روش درباره بنجامین ویلیامز داور بازی عنوان کرد: نمی خواهم راجع به داوری صحبتی انجام دهم اما دو مطلب درباره تیم ملی را باید مطرح کنم. بارها تکرار می کنم که همه باید توجه داشته باشیم جام جهانی از حالا برای ما آغاز شده است و بیدار باش را به همه اعلام می کنم. رویای اصلی و هدف اصلی که ما داریم، صعود به جام جهانی روسیه است که برای اولین بار در تاریخ امیدوار هستیم تا دو مرحله متوالی در جام جهانی حضور پیدا کنیم. حالا هم رقابت های اصلی را در پیش داریم.

ادامه دارد...