امره جان: می‌خواهم به ترکیب ثابت لیورپول بازگردم

امره جان: می‌خواهم به ترکیب ثابت لیورپول بازگردم

وبسایت رسمی برنامه نود - امره جان، هافبک باشگاه لیورپول از عزمش برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم سخن گفته است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از سایت گل، لیورپول فصل جاری را بسیار خوب آغاز کرده و در حال حاضر پس از پیروزی در برابر چلسی و آرسنال و لسترسیتی در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. این در حالی است که هافبک آلمانی این تیم که در دو فصل گذشته بازیکن فیکس تیم بوده، هیچ‌یک از بازی‌های این تیم در لیگ برتر را از ابتدا در میدان نبوده است. این بازیکن ملی‌پوش در صحبت‌هایی از تلاشش برای بازگشت به ترکیب اصلی سخن گفته است. وی به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:

اصلاً دوست ندارم فقط تماشاگر بازی‌ها باشم. البته که وقتی تیم پیروز می‌شود، خوشحالم ولی وقتی در زمین باشید، حس خیلی بهتری دارد باید به‌سختی تلاش کنم تا مجددا آماده شوم. اگر بازهم فرصت بازی به من برسد، سخت برای بازپس‌گیری جایگاهم تلاش خواهم کرد. بازی کردن برای من خیلی اهمیت دارد.

فصل جاری خیلی کم به بازی گرفته‌شده‌ام. همیشه بهترین حالت برای شما این است که بازی کنید من مقداری بدشانسی داشتم چون دیرتر از بقیه از یورو بازگشتم و استراحتی کوتاه داشتم. بعد از بازگشتم مصدومیت برایم پیش آمد و تیم در نبود من، عملکرد بسیار خوبی داشت و وقتی من مجدداً آماده بودم، حضور در ترکیب اصلی تیم برنده کار سختی بود.

 حالا به‌سختی تلاش خواهم کرد. مطمئنم که اگر آماده‌باشم، نوبت بازی من هم خواهد رسید.

گفتنی است لیورپولی‌ها پس از تعطیلات ملی، در لیگ برتر میزبان منچستریونایتد، رقیب سنتی خود، خواهند بود.

1405