آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش ورزش 11، پاری سن ژرمن باید برای خرید کوتینیو مبلغ بالایی را پیشنهاد میداد. (هدینگ 2)

پاریسی ها در تابستان سعی کردند که با مبلغ کمی (22.5 میلیون پوند) فیلیپ کوتینیو را به جمع خود اضافه کنند اما مطابق انتظارات لیورپولی ها پیشنهادشان را رد کردند و حالا پاریزین ها هستند یکه خورند که چرا مبلغ خود را بالاتر از این نبردند.

 

با گزارش رسانه های فرانوسی پاریس اصرار بسیار زیادی برای خرید کوتینیو دارد البته اصرار تنها کافی نیتس و مطمئنا لیورپول کوتینیو را با قمیت کمی از دست نمی دهد. به نظر می رسد قرمزها حداقل مبلغی دو برابر پیشنهاد اولیه ی پاریسی ها را می خواهند.

تاتنهام به شدت به ایسکو علاقه مند است. (هدینگ 2)

تیتر امروز مارکا مربوط علاقه ی شدید تاتنهام به ایسکو بود و تاتنهامی ها برای انتقال ایسکو در ژانویه دست به هر کاری می زنند البته آن ها باید با همشهریشان آرسنال برای به خدمت گرفتن هافبک رئال مادرید بجنگند. مائوریسیو پوچتینو به ایسکو علاقه مند است و دنیل لوی رئیس تیم تاتنهام مبلغ بالایی را برای خرید ایسکو به رئال پیشنهاد خواهد داد.

بونوچی می آید فابرگاس می رود. (هدینگ 2)

به نظر می آید یووه راضی شده است تا لئوناردو بونوچی را با مبلغی حدود 50 میلیون پوند به چلسی بفروشد این در صورتی است که چلسی فابرگاس را به یووه بدهد. سان معتقد است که فابرگاس حکم جانشین پیرلو را خواهد داشت البته کونته به دنبال نگه داشتن فابرگاس است اما آبی ها نیاز مبرمی به خرید مدافع دارند.