نقل و انتقالات رسمی فوتبال ایران؛ بازگشت بازیکنان به تیم های سابق

نقل و انتقالات رسمی فوتبال ایران؛ بازگشت بازیکنان به تیم های سابق

وبسایت رسمی برنامه نود - فعالیت باشگاهها در بازار نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و طی چند روز گذشته چندین قرارداد به طور رسمی ثبت شد. 

به گزارش وب سایت نود، از مهم ترین قراردادها می توان به لژیونر شدن احسان حاج صفی اشاره کرد. همچنین چندین بازیکن هم با عقد قراردادی به تیم های سابق خود بازگشتند. در ادامه نگاهی به نقل و انتقالات رسمی در دو سه روز گذشته خواهیم داشت.

پیام صادقیان بازیکن فصل گذشته ماشین سازی تبریز به نفت تهران پیوست. صادقیان که به گفته خودش می خواهد آقای پاس گل در لیگ برتر شود، پیش از این هم یک نیم فصل در نفت تهران حضور داشت.

دروازه بان فصل گذشته سایپا به پارس جنوبی جم پیوست. الساندرو فیلیپ برزیلی با این تیم تازه لیگ برتری شده قراردادی یک ساله امضا کرد.

امین منوچهری در لیگ برتر هفدهم برای نفت تهران بازی خواهد کرد. منوچهری پیش از این هم سابقه حضور در تیم نفت تهران داشته است.

احسان حاج صفی بازیکن ملی پوش سپاهان برای حضور در سوپر لیگ یونان راهی این کشور شد و قرار است امروز (دوشنبه) با امضا قراردادی رسمی به تیم پانیونیوس بپیوندد. حاج صفی در این تیم با مسعود شجاعی همبازی خواهد بود.

بازیکن فصل گذشته استقلال به تیم سابق خود نفت تهران بازگشت. مجتبی حقدوست که فصل به طور قرضی در استقلال توپ می زد، به درخواست سرمربی نفت تهران به این تیم بازگشت.

محمدرضا خانزاده به تیم پدیده مشهد پیوست. خانزاده سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان مشهد را دارد.

امیرحسین فشنگچی بازیکن مد نظر علی کریمی با تیم نفت تهران به توافق رسید؛ این بازیکن در تمرین دیروز (یکشنبه) نفت تهران حضور داشت. 

مهرداد بایرامی به تیم فوتبال مس کرمان پیوست. بایرامی فصل گذشته در صبای قم حضور داشت.

حمیدرضا علی عسگری که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، سیاه جامگان و راه آهن را هم دارد، پس از توافق با مسئولان نفت به این تیم پیوست تا در فصل آینده زیر نظر علی کریمی بازی کند.

محمد غلامی فصل آینده در گل گهر سیرجان بازی خواهد کرد. غلامی که فصل پیش در خونه به خونه بابل حضور داشت، سابقه بازی در تیم های راه آهن و سپاهان را هم در کارنامه دارد.

2081