ایکاردی: می‌خواهم همیشه در اینتر بمانم

ایکاردی: می‌خواهم همیشه در اینتر بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - مائورو ایکاردی تاکید دارد که هرگز به دنبال ترک اینتر نبوده و قصد دارد برای همیشه در این باشگاه بماند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، مهاجم و کاپیتان نرآتزوری امروز به‌طور رسمی قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2021 تمدید کرد. او در جمع خبرنگاران گفت:

آیا در تابستان در آستانه ترک باشگاه بودم؟ خیر، هرگز به این موضوع فکر نکرده بودم. من خونسرد و خوشحال بودم و تمام توانم را در تمرینات نشان دادم تا فصل را به‌خوبی شروع کنم. حالا می‌خواهم این روند را ادامه دهم و به پیروزی تیمم کمک کنم. در ایتالیا ما درباره بازیکنانی چون توتی، زانتی و مالدینی صحبت می‌کنیم، قهرمانانی که برای تیمشان مفید بوده‌اند. من هنوز جوان هستم و نمی‌توانم ضمانت دهم که 20 سال در اینجا می‌مانم، اما این موضوع هدف من خواهد بود. من کاپیتان این باشگاه هستم و همواره به این تیم متصل بوده‌ام، مایه افتخار من است اگر بتوانم برای مدتی طولانی در اینجا بمانم.

وی در مورد رابطه‌اش با فرانک دی بوئر، سرمربی اینتر ادامه داد:

ارتباطم با مربی خیلی خوب است، ما صحبت‌های زیادی در مورد نحوه پیشرفت تیم داشته‌ایم  و این شروعی برای ساختن تیمی بزرگ محسوب می‌شود. به نظر من، او یک مربی بزرگ است، شما می‌بینید که او چگونه سبک بازی ما را تغییر داده است. ما در مسیری هستیم که بتوانیم یک تیم بهتر را ایجاد کنیم. او فلسفه خودش را دارد،. ما بازیکنان بزرگی داریم و اگر بتوانیم در تمرینات و بازی‌ها از این بازیکنان به‌درستی استفاده کنیم، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. هدف ما مانند فصل گذشته، ورود به لیگ قهرمانان خواهد بود.

در نهایت این بازیکن در مورد مقایسه‌اش با گونزالو هیگواین و اینکه بازیکن یوونتوس مهاجم بهتری نسبت به ایکاردی است ادامه داد:

مهاجمان زیادی هستند که بهتر از من کار کرده‌اند. با این حال من از آنچه برای اینتر انجام می‌دهم خوشحال هستم. هدف یک مهاجم گل زنی است و من هم از رسیدن به آن راضی هستم.

گفتنی است ایکاردی در حال حاضر با 6 گل، آقای گل فصل سری آ نیز محسوب می‌شود.

1405