دیدار کفاشیان با استاندار بوشهر

دیدار کفاشیان با استاندار بوشهر

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با استاندار بوشهر دیدار کرد.

به گزارش کاپ،علی کفاشیان در نشست با استاندار بوشهر با تقدیر از فعالیت‌های استاندار در حمایت از ورزش و به ویژه فوتبال اظهار داشت: استاندار بوشهر از استانداران پیگیر در توسعه ورزش است و به ویژه در بحث فوتبال اقدامات ماندگار و قابل توجهی انجام داده است.

 وی افزود: احداث بیش از 200 زمین چمن مینی فوتبال در استان بوشهر از اقدامات ارزشمند و ماندگار استاندار است و اکنون در بیشتر شهرها و روستاهای استان و در تمام بخش‌های استان بوشهر شاهد ایجاد زمین چمن هستیم که امیدواریم این اقدام الگوبرداری شده و در سایر استان‌ها نیز گسترش یابد.

 نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی در عرصه فوتبال و به ویژه فوتبال ساحلی است و تیم‌های این استان در سطح اول فوتبال ایران دارای افتخارات بسیار زیادی هستند.

 کفاشیان تصریح کرد: استان بوشهر ظرفیت و پتانسیل لازم برای میزبانی فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا را دارد و با توجه به اعلام آمادگی استاندار برای تامین زیرساخت‌های لازم، ما پیشنهاد میزبانی بوشهر را به ای اف سی اعلام می‌کنیم و امیدواریم این استان میزبان این مسابقات شود.توسعه زیرساخت‌های ورزش فوتبال امر مهم و ارزشمندی است و در استان بوشهر با حمایت و پشتیبانی استاندار و سایر مدیران ورزشی شاهد اقدامات خوبی هستیم و امیدواریم شاهد جذب جوانان و نوجوانان به سمت ورزش باشیم.