افتخاری: خبرنگاران نه؛ به وزیر پاسخگو هستم

افتخاری: خبرنگاران نه؛ به وزیر پاسخگو هستم

به گزارش "ورزش سه"، حضور مدیرعامل پرحاشیه استقلال در تمرین این تیم دردسرهای جدیدی را به همراه داشت. مدیرعامل استقلال بعد از جلسه با مهدی رحمتی و صحبت کوتاه با دیگر اعضای کادر فنی استقلال محل تمرین این تیم را به شکلی عجیب ترک کرد. در حالیکه اصحاب رسانه به دنبال صحبت با او بودند، مدیر کمپ استقلال به سمت خبرنگاران آمد و از آنها خواست تا «به سمت افتخاری نروند»؛ اما صحبت او نیز موثر واقع نشد تا خبرنگاران خود را به مدیرعامل استقلال برسانند. این جلسه کوتاه مدت با انتقادات خبرنگاران آغاز شد و آنها از مدیرعامل استقلال خواستند تا نحوه برخورد خود با اصحاب رسانه را تغییر دهد.

صحبتهای افتخاری اما در پاسخ به این انتقادات جالب بود. افتخاری خطاب به خبرنگاران گفت: «ما باید برای همه کارهای خود برنامه ریزی داشته باشیم و نمی شود که مرتبا مصاحبه و صحبت کنیم.»

توضیحات او البته برای خبرنگاران قانع کننده نبود تا مدیرعامل استقلال به شکلی دیگر صحبتهای خود را بیان کند: «من باید گزارش عملکردم را به رئیس مجمع یعنی وزیر ورزش ارائه بدهم و در گذشته این مقدار خبرگزاری نبود تا بخواهیم با آنها صحبت کنیم. بعد از عاشورا با شما صحبت خواهم کرد.»

البته مدیرعامل استقلال پیش از این تجربه زیادی در جنجالی سازی بعد از مصاحبه های خود داشته است و شاید این موضوع طبیعی است که او به سفارش نزدیکان خود کمتر از مصاحبه با اصحاب رسانه استقبال کند؛ اما نکته جالب توجه اینجاست که افتخاری سخنگوی استقلال است و تا اندازه این سمت برای او مهم است که حاضر نیست کسی جای او در این مقام را بگیرد.