دوناروما: همه هدفم یادگیری از بوفون است نه خالکوبی و مسائل حاشیه ای

دوناروما: همه هدفم یادگیری از بوفون است نه خالکوبی و مسائل حاشیه ای

وبسایت رسمی برنامه نود - سنگربان جوان و آینده دار تیم ملی فوتبال ایتالیا مهم ترین هدف خود را یادگیری نکات آموزنده و کسب تجربه در کنار دروازه بان بزرگی همچون بوفون بیان کرد.

به گزارش وب سایت نود، جیانلوئیجی دوناروما دروازه بان باشگاه میلان برای دو دیدار مرحله انتخابی جام جهانی برابر تیم های مقدونیه و اسپانیا به تیم ملی دعوت شده است.

به همین منظور خبرگزاری TG1 گفتگویی را با این دروازه بان 17 ساله انجام داد. دوناروما هم درباره شرایط خودش در تیم ملی گفت:

روزهای فوق العاده ای را در کنار بوفون سپری می کنم. طی چند مرتبه ای که به تیم ملی دعوت شدم، بوفون انگیزه زیادی به من داد و نکات بسیار زیادی را از وی آموختم.

دروازه بان جوان تیم ملی در پاسخ به این سئوال که آیا تحت تأثیر این مسئله قرار نمی گیرد که او را با بوفون مقایسه می کنند، اظهار داشت:

سعی می کنم کار خودم را انجام دهم و در هر شرایطی فردی متواضع باشم حتی در تیم ملی، زیرا والدینم مرا اینگونه تربیت کرده اند. به ویژه مادرم که همیشه به من می گوید متواضع و خوش رفتار باش. پدرم حرفه نجاری دارد و من به او افتخار می کنم اما هیچ گاه از من نمی خواهد که به او کمک کنم چون اصلاً مهارت این شغل را ندارم.

دوناروما با وجود سن اندک، در پایان حرف بسیار جالبی زد و به نظر می رسد قصد دارد به یکی از بزرگان فوتبال ایتالیا بدل شود. وی به همه قول داد:

قول می دهم تمام هدفم این باشد که تا می توانم از دروازه بان بزرگی مثل بوفون چیزی یاد بگیرم و به هیچ عنوان به دنبال مسائل حاشیه ای مثل خالکوبی و مدل مو ..... نروم.

2081