گوندوغان: شواین اشتایگر می تواند به منچستر یونایتد کمک کند

گوندوغان: شواین اشتایگر می تواند به منچستر یونایتد کمک کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره آلمانی منچستر سیتی باور دارد باستین شواین اشتایگر می تواند به منچستر یونایتد کمک کند.

به گزارش وبسایت نود، ایلکای گوندوغان ضمن انتقاد از رفتار منچستر یونایتد با باستین شواین اشتایگر عنوان کرده این باشگاه می تواند از بازی دادن به این بازیکن سود ببرد.

شواین اشتایگر سال گذشته به منچستر یونایتد پیوست اما پس از ورود ژوزه مورینیو از ترکیب تیم کنار گذاشت و حتی حق حضور در تمرینات گروهی این تیم را هم ندارد.

گوندوغان به نشریه بیلد گفته:

من باور دارم که منچستر یونایتد می تواند 100 درصد از شواین اشتایگر آماده بهره ببرد. اگر هر چیزی که در مورد وضعیت او شنیدید و خواندید حقیقت داشته باشد، باید گفت رفتاری که با شواینی شده بی احترامی است. او یک بازیکن عادی نیست. ضمن اینکه بازیکنی 18 یا 19 ساله هم نیست.

حتی همان زمانی که شواین اشتایگر از تیم ملی خداحافظی نکرده بود من به خودم اعتماد داشتم که بتوانم جانشین او شوم اما این موضوع ربطی به اینکه بگویم بازنشستگی او اتفاق مثبت و یا منفی بوده ندارد. ما باید بابت داشتن چنین بازیکن بزرگی قدردان باشیم.

پر مرته ساکر هم در مورد وضعیت باستین شواین اشتایگر به مجله کیکر گفته:

شواین اشتایگر بدشانسی آورد که به باشگاهی رفت که مربی خودش را سریع تغییر داد و مربی جدید هم به او نیاز ندارد. این اتفاق ممکن است برای شما در هر زمانی در دنیای فوتبال رخ دهد. باستی قرارداد خوبی با منچستر یونایتد بست و می دانست به کجا می رود. او فقط با اتفاقاتی که رخ داد بدشانسی آورد. برای او آرزوی موفقیت می کنم.

2031