واتسکه: بازیکنان دورتموند باید خشن تر بازی کنند

واتسکه: بازیکنان دورتموند باید خشن تر بازی کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه دورتموند می گوید بازیکنان تیمش باید بازی های محکم تری از خود به نمایش بگذارند.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند روز یکشنبه بهترین فرصت را برای کم کردن فاصله خود با بایرن مونیخ را از دست داد و در زمین بایر لورکوزن 2-0 مغلوب این تیم شد. در پایان آن بازی توماس توخل از شیوه بازی لورکوزن و تعداد خطاهای بالای آن تیم انتقاد کرد. در آن بازی شاگردان روگر اشمیت 21 بار روی دروتموندی ها مرتکب خطا شدند. بازیکنان دورتموند در این بازی تنها 7 خطا روی بازیکنان حریف مرتکب شدند و توماس توخل در پایان بازی گفت: "این سومین بازی در این فصل است که تیم حریف بیشتر از 20 خطا روی بازیکنان ما انجام می دهد و ما مجبور به تعویض های زود هنگام به خاطر مصدومیت می شویم."هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل دورتموند در تایید حرف های سرمربی تیمش گفت:

این یک بهانه به خاطر باخت نیست. تیم های حریف در مقابل ما خشن بازی می کنند خطاهای زیادی روی بازیکنان ما انجام می دهند. دورتموند فصل گذشته هم در بازی جوانمردانه یکی از بهترین تیم ها بود. اگر این سبک بازی ها رو به روی ما ادامه داشته باشد بازیکنان ما هم باید بازی ها خشن تری از خود به نمایش بگذارند.

آمار منتشر شده از سوی بیلد نشان می دهد که بازیکنان دورتموند در 6 بازی این فصل خود تنها 46 خطا مرتکب شده اند و این کمترین خطا در بین تیم های بوندس لیگا است. همچنین بازیکنان دورتموند 114 بار توسط حریفان با خطا متوقف شده اند.

7899