دشام: پوگبا در منچستر یونایتد نیاز به زمان دارد

دشام: پوگبا در منچستر یونایتد نیاز به زمان دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فرانسه اعتقاد دارد پل پوگبا برای ارائه بهترین عملکردش در منچستر یونایتد به زمان نیاز دارد.

به گزارش وبسایت نود، دیدیه دشام در نشست خبری خود نگرانی درباره شروع نه چندان خوب پل پوگبا 23 ساله در منچستر یونایتد که با 89 میلیون پوند از یوونتوس به این تیم پیوست ندارد.

دشام به نقل از فورفورتو در نشست خبری امروز خود گفت:

پوگبا تیم باشگاهی خود را عوض کرده و باید با همبازیانش جدیدش به هماهنگی برسد. ما همیشه از پوگبا انتظار بیشتری داریم. زمانی که کار غریزی انجام می دهد، اغلب کافی نیست. او بازیکنی است که ما انتظار داریم در هر بازی پاس گل بدهد. انتظارات زیادی از او وجود دارد. پل از نظر ذهنی وضعیت خوبی دارد. او می داند چه چیزی می خواهد.

سرمربی فرانسه درباره ابراز آمادگی کریم بنزما برای بازگشت به تیم ملی گفت:

من مثل دیگر بازیکنان از کریم انتظار خاصی ندارم. چیزی که شما می نویسید و یا می گویید تاثیری روی افکار من و بازیکنانی که انتخاب می کنم نمی گذارد.

دشام در مورد تصمیم جرمی متیو برای بازنشستگی از فوتبال ملی باوجود دعوت به تیم ملی فرانسه گفت:

تصمیم او را قبول می کنم چون شرایط واضح است. می توانم تصمیم او را درک کنم. در حالت ایده آل ترجیح می دادم ابتدا مرا در جریان بگذارد. او تجربه خوشایندی در تیم ملی نداشت. اینقدر روراست بود که پیش از اینکه این خبر را شما رسانه ها منتشر کنید با من صحبت کند. برای او در ادامه دوران فوتبالش آرزوی موفقیت می کنم.

2031