دشام: پوگبا نمی تواند به تنهایی منچستریونایتد را پیروز کند

دشام: پوگبا نمی تواند به تنهایی منچستریونایتد را پیروز کند

سایت رسمی فوتبالی - سرمربی فرانسه، دیدیه دشام، معتقد است که پل پوگبا نمی تواند به تنهایی باعث پیروزی منچستریونایتد در دیدارهای این تیم شود. 

به گزارش فوتبالی، هافبک فرانسوی بار دیگر در شکست 3 - 1 منچستریونایتد برابر وستهام در روز شنبه نمایش درخشانی برای این تیم نداشت. با این حال دشام باور دارد که استعداد واقعی پوگبا باید مانند تیم ملی فرانسه در جام جهانی درست به کار گرفته شود و او در جام جهانی در تیمی خوب با روحیه درست و هم تیمی های درست بسیار درخشان ظاهر شد. دشام در پاسخ به این سوال که چرا عملکرد پوگبا در تیم ملی فرانسه با عملکردش در یونایتد متفاوت است به آبزرور گفت: " این شرایط نه تنها به خود پل بستگی دارد بلکه به تیمی که در آن بازی می کند نیز مربوط است. این از آن مواردی نیست که یک بازیکن بتواند باعث پیروزی تیم شود. "

درگیری های پوگبا و مورینیو هفته گذشته با برکناری پوگبا از مقام کاپیتانی منچستریونایتد به اوج خود رسید. مورینیو باور دارد که انتقاد علنی پوگبا از تاکتیک های او پس از تساوی 1 - 1 برابر لووز بر خلاف وظایف او به عنوان یک رهبر است. اما دشام با این موضوع موفق نیست. بهترین مربی سال دنیا از نگاه فیفا تاکید کرد که پوگبا توانایی رهبری خود را در تیم ملی فرانسه نشان داده و این بازیکن در رختکن با کسی که در شبکه های اجتماعی نشان می دهد، متفاوت است. 

دشام اظهار داشت: " چیزهایی است که مردم باید بدانند. تصویری از پل وجود دارد که خود واقعی او نیست. شاید به این دلیل که او کمی عجیب و نمایشی است. تصویر او در رسانه ها همه چیز را پیچیده می کند. میزان قرارداد او برای پیوستن به منچستریونایتد مسخره است و قابل مدیریت نیست. او چیزهای زیادی در پیش دارد. او یک رهبر است. هر بار صحبت می کند و احساساتش را بیان می کند بسیار مثبت است. کلماتی که استفاده می کند، فضا و احساس سایرین را تغییر می دهد. او تنها رهبر نیست اما یکی از بازیکنانی است که به خوبی این نقش را ایفا می کند چون تیم به آن نیاز دارد. او در زمین نیز کاری که لازم است را انجام می دهد. "