کرانچار: جدول را فراموش کنید

کرانچار: جدول را فراموش کنید

به گزارش ورزش 11، رنجرز بدترین استارت فصل خود را از سال 1989 تا به حال تجربه کرده اند. رنجرز باید سریعتر جایگاه خود در جدول را پیدا کند تا بتواند برای نبرد با سلتیک بر سر قهرمانی آماده شود.

هافبک سابق کوئینز پارک رنجرز و تاتنهام، نیکو کرانچار می گوید:

به نظرم در حال حاضر نباید درباره ی جدول فکر کنیم. باید درباره ی برد در بازی بعدی بیاندیشیم. دیگر نمی شود امتیازهای از دست رفته را بازگرداند و مهم ترین بازی فصل برای ما در حال حاضر فصل بعدی است. باید درباره ی کریسمس بیاندیشیم زمانی که بیاید باید در نبرد برای قهرمانی باشیم.

یکی از چیزهایی که باید بر آن تمرکز کنیم بهتر کردن بازیمان و کلاس فوتبالمان است. امیدواریم بازی بعدی را ببریم مهم نیست چه بازی باشد هر بازی که بر سر راه ما باشد.

یک بازی دیگر قبل از بازی با سلتیک داریم و امتیازهای مهمی پیش روی ماست. همه از بازی در مقابل تیم بزرگی مثل سلتیک لذت می بریم اما واضح است که با آخرین بازیمان در برابر سلتیک خیلی خوب نبود.

همه به جلو می نگریم به بازی بعدی و هر زمان که بازی ما مقابل اینورنس تمام شد می توانیم به بازی مقابل سلتیک بیاندیشیم. رنجرز در حال حاضر با 12 امتیاز و 7 امتیاز کمتر از تیم صدرنشین سلتیک در رده ی پنجم جدول قرار دارد. تیم های ابردین، هارتز و سنت جانستون در بین این دو رقیب قرار دارند و بازی بعدی رنجرز با اینورنس تیم رده ی هشتم جدول است.