امپولی 0-3 یوونتوس؛ ادامه روند صدر نشینی بیانکونری

امپولی 0-3 یوونتوس؛ ادامه روند صدر نشینی بیانکونری

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه یوونتوس در شرایط فوق العاده ای قرار دارد، به نظر می‌رسد این تیم مقابل امپولی شرایط سختی نخواهد داشد.

به گزارش وبسایت نود، امپولی با نتایج ضعیفی که کسب کرده است، در رده ماقبل آخر جدول سری آ قرار دارد، به نظر می‌رسد که یووه در این دیدار کار سختی برای ادامه روند صدرنشینی نداشته باشد.

دقیقه 9: با فرار از آفساید خدیرا، پاس در عمق پیانیچ به این بازیکن آلمانی رسید، او پس از دریافت توپ با سینه و ضربه والی زیبایی که به آن زد می رفت تا نخستین گل بازی را به زودی به ثمر برساند اما ضربه زیبای او به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 35: پاس در عمق خدیرا برای کوادرادو این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد تا این بازیکن برای گلزنی کار سختی نداته باشد اما ضربه او به پای دروازه بان حریف برخورد کرد تا بیانکونری همچنان به دنبال به ثمر رساندن نخستین گل خود باشد.

دقیقه 41: کرونیچ بدون هیچ مزاحمی در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه پر قدرتی  را به طرف دروازه یووه روانه کرد اما بوفون با عکس العملی زیبا مانع گلزنی این بازیکن شد.

‌دقیقه 43:‌ طی حمله ای همه جانبه، یووه شانس فوق العاده ای داشت تا به گل برسد، دیبالا با حرکتی انفرادی دفاع حریف را به هم ریخت اما بلوسچی توپ او را منحرف کرد، توپ سر در گم به هیگواین رسید و این بازیکن با ضربه ای که به طرف دروازه حریف زد می‌رفت تا نخستین گل یووه را به ثمر برساند اما پاسکوال روی خط با سر این توپ را دفع کرد، توپ برگشتی در حالی که دروازه امپول خالی بود به کوادرادو رسید اما ضربه سر ضرب این بازیکن به بیرون دروازه رفت.

نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که بازی بسیار خسته کننده ای را شاهد بودیم، یووه موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما در نهایت نتوانست از آن‌ها استفاده کند.

دقیقه 64: سانتر کوتاه ساندرو در محوطه جریمه به دیبالا رسید تا این بازیکن آرژانتینی پائولو نخستین گل خود در سری آ را به ثمر رساند تا بیانکونری پیش بی‌افتد.

دقیقه 67: پاس لمینا به هیگواین رسید و این بازیکن با حرکتی انفرادی دفاع حریف را به هم ریخت و با ضربه ای که با پای چپ به توپ زد توانست گل دوم یووه را به ثمر برساند.

دقیقه 70: پاس به عقب کم قدرت زامبلی توسط هیگواین قطع شد و این بازیکن توانست در موقعیتی عالی گل سوم یووه را به ثمر برساند. 

نیمه دوم این دیدار نیز بازی بسیار خسته کننده و سردی را شاهد بودیم و یووه پس از آنکه پیروزی‌اش را قطعی کرد، بیشتر به حفظ توپ روی آورد تا شاگردان آلگری با پیروزی پر گل دیدار با امپولی را پشت سر بگذارند.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899