پورکیانی: پورموسوی صددرصد مورد حمایت باشگاه است

پورکیانی: پورموسوی صددرصد مورد حمایت باشگاه است

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تنها مشکل ما بحث مالی است که شدیدا بازیکنان و کادر فنی را اذیت می کند. 

علی پورکیانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با شکست روز گذشته استقلال خوزستان مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار داشت: همان طور که از قدیم می گویند جام حذفی جام شگفتی هاست. بازیکنان ما دیروز با هدف برد وارد زمین شدند اما اسیر همین شگفتی شدند و متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. قطعا اگر هدفی نداشتیم در این جام شرکت نمی کردیم. اما حالا که این اتفاق افتاده دیگر نباید دنبال مقصر بگردیم. 

وی درباره نتایج نسبتا ضعیف استقلال خوزستان  در لیگ امسال عنوان کرد: ما از وضعیت فنی تیمی که امسال داریم راضی هستیم. شاید خوب نتیجه نگرفتیم اما مطمئنم وضعیت از این بهتر می شود. تنها مشکل ما بحث مالی است که شدیدا بازیکنان و کادر فنی را اذیت می کند. 

قائم مقام استقلال خوزستان همچنین تصریح کرد: البته قبول دارم که به عنوان قهرمان سال گذشته لیگ برتر فوتبال ایران انتظارات از استقلال خوزستان بیشتر است. دیروز هم بازیکنان بد بازی نکردند. البته من نمی خواهم وارد مقوله فنی شوم اما فقط این را می گویم استقلال خوزستان هم دوست داشت مثل تمام تیم های حاضر در جام حذفی قهرمان شود. این خواسته تمام اهالی باشگاه بوده اما حالا این فرصت را از دست داده ایم.

پورکیانی در پاسخ به این سوال که مسئولان این باشگاه از پورموسوی حمایت می کنند یاخیر گفت: هم بنده و هم نعمتی نژاد مدیرعامل باشگاه صد در صد از سرمربی تیم حمایت می کنیم. پرسپولیس هم که امسال وضعیت خوبی دارد دیروز شکست خوردو  حذف شد. آیا آنها هم باید دنبال تغییرات باشد. پورموسوی دیروز از برخی از جوانان تیم هم استفاده کرد که آینده روشنی دارند. 

وی در پایان درباره اینکه چه زمانی مشکلات مالی استقلال خوزستان حل می شود گفت: فعلا که نمی توانم برای پرداخت مطالبات زمان خاصی را مشخص کنم اما بانک ملی و گروه ملی وعده هایی را به ما داده اند. مطمئن باشید بازیکنان استقلال با غیرت مثال زدنی خود بدون توجه به مشکلات مالی به میدان می روند اما ما هم وظیفه خود می دانیم که به تعهدات خود عمل کنیم.