گامیرو: پیش از آتلتیکو مادرید، از بارسلونا پیشنهاد جدی داشتم

گامیرو: پیش از آتلتیکو مادرید، از بارسلونا پیشنهاد جدی داشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - ملی پوش فرانسوی آتلتیکو مادرید می گوید پس از تماس مسئولان تیم مادریدی تصمیم خود برای پیوستن به این تیم را گرفته و قید حضور در بارسلونا را زده است.

به گزارش وب سایت نود، این مهاجم 29 ساله فرانسوی تأکید کرد پیش از پیوستن به آتلکتیکو، پیشنهاد مسئولان بارسلونا را در دست داشته است.

کوین گامیرو 29 ساله در فصل نقل و انتقالات تابستانی امسال با قراردادی به ارزش 32 میلیون یورو از سویا به آتلتیکو مادرید پیوست. این مهاجم فرانسوی که در شش بازی لالیگا 2 گل برای تیم مادریدی به ثمر رسانده، در گفتگویی با Cadena COPE بر این مسئله تأکید کرد که از ابتدا هدفش حضور در آتلتیکو مادرید بوده است:

این امکان برایم وجود داشت که به بارسلونا بروم. اما از ته دل می خواستم به آتلتیکو مادرید بروم. و وقتی که مسئولان آتلتیکو با من تماس گرفتند، دیگر تعلل نکردم.

وی با اشاره به اینکه با حضور لیونل مسی، لوئیس سوارز و نیمار بازی کردن در ترکیب اصلی بارسلونا بسیار دشوار است، و اینکه سیستم بازی او بیشتر به درد آتلتیکو مادرید می خورد گفت:

دیگو سیمئونه با من تماس گرفت و صادقانه گفت که دیگو کاستا گزینه او بوده اما این انتقال بسیار دشوار خواهد بود و به همین خاطر به سراغ من آمده است. مهم اینست که اکنون در آتلتیکو هستم و از بازی در این تیم خوشحالم.

آتلتیکو مادرید تا پایان هفته ششم رقابت های این فصل لالیگا بدون شکست در رده سوم جدول قرار دارد.

2081