فرناندینیو: مهم ترین ویژگی دی بروینه تیزهوشی است

فرناندینیو: مهم ترین ویژگی دی بروینه تیزهوشی است

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک برزیلی منچستر سیتی معتقد است بزرگترین نقطه قوت کوین دی بروینه را هوش و ذکاوت او دانست.

به گزارش وب سایت نود، فرناندینیوی 31 ساله به تمجید از هم تیمی بلژیکی خود پرداخت، و مهم ترین عامل در بازی های فوق العاده درخشان این ملی پوش بلژیکی، قدرت تصمیم گیری اوست.

بازی های بسیار درخشان کوین دی بروینه در ترکیب منچستر سیتی تحسین همه را برانگیخته؛ حتی پپ گواردیولا هم از عملکرد او شگفت زده شده است. آخرین فردی که به تحسین دی بروینه پرداخت، فرناندینیو هم تیمی برزیلی او بود که در گفتگویی با Manchester Evening News (بخش اخبار شبانگاهی منچستر) حاضر شد. هافبک برزیلی منچستر سیتی در مورد کوین دی بروینه اینگونه نظر می دهد:

او بازیکن بسیار خوبی است، یک بازیکن بسیار باهوش. دی بروینه وقتی صاحب توپ می شود، خیلی سریع فکر کرده و به اندازه ای زود تصمیم گیری می کند که حریف به سختی می تواند نسبت به حرکت او واکنشی از خود نشان دهد. به نظرم او یک بازیکن خاص است زیرا از بازی در کنار او واقعاً لذت می برید. دی بروینه در بیشتر گل هایی که در چند بازی اخیر به حریفان زده ایم نقش تعیین کننده ای داشت. امیدوارم دی بروینه با حفظ همین روند و آمادگی، بتواند ما را در رسیدن به اهداف مان کمک کند.

عملکرد درخشان دی بروینه در فصل جاری به منچستر سیتی کمک کرده تا بتواند شروعی بسیار عالی در لیگ برتر جزیره داشته و هر پنج بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر بگذارد. فرناندینیو در مورد ادامه این روند موفقیت آمیز هم گفت:

در این فصل برای کسب دو جام تلاش می کنیم، اما از الان نمی توان گفت که قهرمان خواهیم شد یا نه. در حال حاضر همه هدف ما پیروزی در بازی بعدی است. از همین حالا نمی توانیم ذهن خود را به این مسئله مشغول کنیم که در ماه آوریل یا می چه اتفاقی خواهد افتاد؛ فقط باید به فکر اتفاقات بازی بعد باشیم.

2081