فرناندینیو: سیتی دوباره به روزهای اوج بازگشته

فرناندینیو: سیتی دوباره به روزهای اوج بازگشته

به گزارش "ورزش سه"، فرناندینیو، هافبک برزیلی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-1 شاگردان گواردیولا در مقابل تیم یورگن کلوپ که دیشب در استادیوم خانگی آبی‌ آسمانی‌ها، ورزشگاه اتحاد، بدست آمد، معتقد است منچسترسیتی روزهای نه چندان خوب ماه دسامبر را پشت سر گذاشته و با این پیروزی بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گرفته و به روزهای اوج بازگشته است.

فرناندینیو بعد از پیروزی دیشب سیتی گفت:" ما در این بازی فرصتی داشتیم تا کیفیت‌مان را به همه نشان بدهیم و این به خصوص بعد از چند نتیجه ضعیفی که گرفته بودیم برایمان خیلی مهم بود. ما حالا دوباره به مسیر همیشگی بازگشته‌ایم و در روند پیروزی قرار گرفته‌ایم".

فرناندینیو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" تیم ما در بازی‌های اخیر، نمایش‌های خوبی داشته و این برای ما از همه چیز مهمتر است. تیم حتی اگر بد هم بازی کند می‌تواند در بازی‌هایش پیروز شود ولی تیمی مثل منچسترسیتی باید هم خوب بازی کند و هم سه امتیاز بازی‌ها را بدست آورد".

فرناندینیو درباره بازی دیشب سیتی مقابل لیورپول گفت:" بازی خیلی قشنگی بود که همه از آن لذت بردند، به خصوص هواداران و تماشاچیان. هواداران ما در ورزشگاه خیلی هیجان‌زده بودند و من به خاطر آنها واقعا خوشحالم".