گزارش زنده؛ سپاهان 0 - پرسپولیس 0

گزارش زنده؛ سپاهان 0 - پرسپولیس 0

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان عبدالله ویسی و برانکو ایوانکوویچ برای جا نماندن از غافله قهرمانی دیداری حساس و سرنوشت ساز را مقابل یکدیگر برگزار می کنند.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار ورزش سه را همراهی کنید. استادیوم فولادشهر       تماشاگر: 12 هزار نفر داور: بیژن حیدری

سپاهان

لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، آرمین سهرابیان، علی هلیچی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، احسان حاج صفی، مهرداد محمدی، رضا میرزایی و پدرو هنریکه

پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، احمد نورالهی، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی طارمی، علی علیپور و محسن مسلمان.

حاشیه:

* احمد نوراللهی بعد از هفته ها غیبت در ترکیب اصلی در این بازی به عنوان هافبک دفاعی و در غیاب کامیابی نیا به میدان رفته است. * پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم به مناسبت هفته دفاع مقدس به مقام شهدا ادای احترام کردند و دسته گل هایی به جایگاه یادبود آنها قرار داده بودند اهدا کردند. * سرمربی پرسپولیس بعد از خوش و بش با عبدالله ویسی به سمت نیمکت این تیم رفت و دسته گلی به حاضرین روی نیمکت سپاهان اهدا کرد. علی علیپور، حسین ماهینی، محسن مسلمان و ربیع خواه دیگر بازیکنانی بودند که به سمت نیمکت سپاهان رفتند. * شجاع خلیل زاده نیز از جمع بازیکنان سپاهان به سمت نیمکت پرسپولیس رفت  و با کادرفنی و بازیکنان این تیم خوشامد گفت. * در آغاز بازی بیشتر عکاسان حاضر در فولادشهر پشت دروازه پرسپولیس مستقر شدند و پیش بینی آنها این بود که سپاهان حملات بیشتری روی دروازه بیرانوند خواهند داشت. * پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت علی سبک تکین، داور بازنشسته فوتبال کشورمان در استادیوم برقرار شد. * در حالی که بیش از 10 هزار هوادار سپاهانی روی نیمکت و صندلی های تعبیه شده مستقر شده اند، حدود 1500 هوادار پرسپولیس پشت دروازه جنوبی و روی چمن به تشویق تیم خود پرداختند. * در این بازی نیز از امید عالیشاه در پست وینگر راست سود برده شده تا دومین تجربه این بازیکن بعد از دربی هشتاد و سوم باشد. وحید امیری نیز بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به ترکیب پرسپولیس در پست وینگر چپ حضور یافته است. * فرشاد احمدزاده که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست با لباس شخصی در استادیوم حضور یافت و دقایقی در کنار هم تیمی هایش پیش از بازی در کنار زمین حضور یافت.