دربی کانتی 0-3 لیورپول؛ صعود بی دردسر قرمزها

دربی کانتی 0-3 لیورپول؛ صعود بی دردسر قرمزها

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در یک بازی یک طرفه با سه گل در خانه دربی کانتی پیروز شد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه راه یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های دربی کانتی و لیورپول سه شنبه شب در مرحله یک شانزدهم نهایی جام اتحادیه به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 24: سانتر کوتینیو به مدافع دربی کانتی رسید اما ضربه ضعیف این بازیکن باعث شد توپ در اختیار کلاوان قرار بگیرد تا مدافع لیورپول به راحتی دروازه تیم میزبان را باز کند.

دقیقه 45: هندرسون در میانه زمین توپ را از دست داد تا هافبک دربی کانتی با یک پاس خوب درن بنت را در موقعیت خوبی قرار دهد دروازه بان لیورپول به موقع از دروازه خارج شد و توپ را دور کرد.

دقیقه 50: توپ در یک ضد حمله سریع به فیرمینو رسید و این بازیکن از فضای خالی که نصیبش شد استفاده کرد و توپ را در موقعیتی مناسب به کوتینیو رساند. این بازیکن هم با یک ضربه زیبا توانست اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 54: اوریگی روی پاس تماشایی کوتینیو در محوطه جرمیه دربی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق دروازه این تیم را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 61: کوتینیو در موقعیتی صاحب توپ شد و بلافاصله توپ را به روی دروازه دربی سانتر کرد. فیرمینو که در محوطه جریمه در فضای خالی قرار داشت با یک ضربه والی دروازه دربی را هدف گرفت اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل تماشایی توپ را به کرنر فرستاد.