گزارش زنده/ استقلال 2- ذوب آهن یک

گزارش زنده/ استقلال 2- ذوب آهن یک

وبسایت رسمی برنامه نود - تیمهای استقلال و ذوب آهن از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

به گزارش وب سایت نود، علیرضا منصوریان برای دیدار امروز تیمش مقابل ذوب آهن ترکیب متفاوتی را برای استقلال انتخاب کرده است.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، علی قربانی و کاوه رضایی.

ترکیب ذوب آهن: حمید عرفانی، محمد نژادمهدی، سعید محمدزاده، سیدمحمد حسینی، محمدمهدی‌پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، مهرداد قنبری، بنگستون و محمد ستاری(59- محمدرضا عباسی).

دقایق حساس نیمه اول:

دقیقه  8: روی نفوذ ذوبی ها از جناح چپ و ارسال به پشت دفاع استقلال در محوطه جریمه، حسینی می رفت تا با ضربه سر دروازه استقلال را تهدید کند که توپ این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه 24: روی کار انفرادی حسینی از جناح راست ذوب آهن، دفاع استقلال به هم ریخت و او با چند حرکت سر توپ، میرفت تا دروازه استقلال را باز کند که توپ این بازیکن پس از برخورد به دفاع راهی کرنر شد.

دقیقه 26: روی ارسال کوتاه حیدری، بختیار رحمانی با پرش به موقع سرزنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 37: روی حرکت انفرادی بنگستون و اشتباه مدافع استقلال و همینطور خروج رحمتی و مشت اشتباه او می رفت تا دروازه استقلال باز شود که دفاع استقلال توپ را جمع کرد و به اوت زد.

(گل اول استقلال) دقیقه 42: روی خطای مدافعان ذوب آهن بر روی بختیار رحمانی داور اعلام خطای پنالتی کرد که امید ابراهیمی پشت توپ ایستاد و این ضربه را تبدیل به گل کرد.

دقایق حساس نیمه دوم:

( گل دوم استقلال) دقیقه 50: روی ارسال حیدری و ضربه سر علی قربانی، استقلال موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند.

دقیقه 56: ارسال بازیکن ذوب آهن از جناح چپ میرفت تا بازیکنان این تیم را در شلوغی محوطه جریمه استقلال صاحبه فرصت کند که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

 دقیقه 65: ارسال بازیکن ذوب آهن روی ضربه آزادی که نصیب این تیم شده بود با ضربه سر نژادمهدی همراه بود که رحمتی توپ را از زیر طاق دروازه اش راهی کرنر کرد.

(گل اول ذوب آهن) دقیقه 66: روی نفوذ ذوبی ها از جناح راست، مهدی رحمتی ضربه سر بنگستون را برگشت داد اما توپ در بازگشت توسط مرتضی تبریزی به گل اول ذوب آهن تبدیل شد.

2051