پیروزی هیجان‌انگیز پیکان مقابل استقلال خوزستان در اهواز

پیروزی هیجان‌انگیز پیکان مقابل استقلال خوزستان در اهواز

وبسایت رسمی برنامه نود -  استقلال خوزستان در یک بازی جذاب و پرهیجان مقابل پیکان تهران شکست را پذیرا شد.به گزارش وبسایت نود، دو تیم استقلال خوزستان و پیکان که از ساعت 18:40 در ورزشگاه غدیر اهواز به دیدار هم رفته بودند، با نتیجه‌ای جالب به کار خود پایان دادند.

در حالی که بازی تا دقیقه اواخر نیمه دوم با نتیجه تساوی بدون گل ادامه داشت، گادوین منشا مهاجم اهل کشور مالتِ پیکان که در نیمه دوم به میدان رفته بود، توانست با زدن دو گل در دقایق 74 و 79، پیکان را از میزبان پیش بیندازد.

در دقیقه 84، حسن بیت‌سعید یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. حملات استقلال خوزستان ادامه یافت و توانست گل تساوی را توسط میثم دورقی در دقیقه 2+90 به ثمر برساند. البته این پایان بازی نبود زیرا روی یک ضربه کرنر، امیرحسین صادقی، مدافع پیکان که جلو کشیده بود، موفق شد در دقیقه 5+90 با یک ضربه سر، گل سوم پیکان را به ثمر برساند.

با این گل، پیکان با حساب 3 بر 2 برنده دیدار شد.

قضاوت این دیدار به‌عهده تورج حق‌وردی بود که به امیرحسین صادقی، عزت‌الله پورقاز و عقیل کعبی از استقلال خوزستان و شهریار مقانلو و ابوالفضل ابراهیمی کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال خوزستان:وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، عقیل کعبی، عزت پورقاز، فرشاد سالاروند، میثم دورقی، دیوید ساکونی، مهدی زبیدی، مهدی مومنی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، لئون آیرابتیان، ماهان رحمانی، صادق بارانی، سیامک نعمتی، ابراهیمی، مرتضی آقاخان و شهریار موغانلو

شرح گل:

گل اول پیکان :در دقیقه 74 دفع ناقص مدافعین استقلال خوزستان توپ را به گادوین منشا مهاج نیجریه ای پیکان رساند و این بازیکن هم با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه توپ را به گل تبدیل کرد.

گل دوم پیکان:دقیقه 80 گادوین منشا با یک توپ گیری از مدافعین استقلال خوزستان در شرایط تک به تک توپ را به گل دوم خودش و پیکان تبدیل کرد.

گل اول استقلال خوزستان :دقیقه 86 حرکت حسن بیت سعید و جا گذاشتن مدافع پیکان با یک بغل پای زیبا همراه شد و گل استقلال خوزستان به ثمر رسید.

گل دوم استقلال خوزستان:در دقیقه 90 پرتاب اوت بلند بازیکنان استقلال خوزستان به کمر یکی از بازیکنان پیکان برخورد کرد و یک گل به خودی صورت گرفت.

گل سوم پیکان: دقیقه 93 و بالافاصله بعد از گل تساوی تیم استقلال خوزستان در شلوغی محوطه جریمه توپ مقابل امیرحسین صادقی افتاد و این بازیکن با یک ضربه گل سوم و برتری تیمش را به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه 17: ارسال مهدی مومنی با تاثیر گذاری دیگر بازیکن استقلال خوزستان همراه شد که در نهایت ضربه سر بیت سعید با فاصله اندک به بیرون رفت.

دقیقه40: حرکت سیلوا بازیکن تیم استقلال خوزستان از سمت راست خط دفاعی پیکان و ارسال توپ به دهانه دروازه به شکل خطرناکی عرض دروازه احمدی را طی کرد و به زبیدی مهاجم استقلالی ها نرسید.

دقیقه 43: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 44: شهریار مقانلو با یک شوت محکم توپ را به سمت دروازه شیخ ویسی فرستاد که با واکنش زیبای شیخ ویسی همراه شد.

دقیقه 55: بازی در میانه میدان در جریان است و 2 تیم سعی در خلق موقعیت دارند.

خلاصه بازی: استقلال خ ۳-۲ پیکان

2020