زیدان: توپ طلا را به رونالدو می دهم؛ نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو تأثیری بر ما ندارد

زیدان: توپ طلا را به رونالدو می دهم؛ نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو تأثیری بر ما ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه دیدار چهارشنبه شب رئال مادرید مقابل ویارئال، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی قو های سفید به تجزیه و تحلیل این مسابقه پرداخت و گفت:

می دانیم که این هم یک بازی سخت دیگر خواهد بود. مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که هنوز شکست نخورده است، و بازیکنان خیلی خوبی به خدمت گرفته اند. زمان زیادی برای آماده سازی تیم نداشته ایم چون هر سه روز یک بار بازی می کنیم، و در حال حاضر تمرین کردن مهم نیست، و مهم این است که با توجه به خواسته های خود، برای مسابقه آماده شویم. ما آماده هستیم و فردا می بینیم که چه می شود.

همیشه می توانیم بهتر شویم. بازیکنان می توانند و مربی حتی بیشتر جا برای بهتر شدن دارد. خوب کار می کنیم، اما طبیعی است که اینجا انتقادات و توقعات نسبت به سایر باشگاه ها بیشتر باشد. وقتی با این باشگاه قرارداد امضا می کنید، همه اینها را می دانید. سعی خواهیم کرد تا همچنان بهتر شویم و برای مثال دروازه خود را بسته نگه داریم. فردا برای انجام این کار تلاش خواهیم کرد: خوب بازی کردن و بسته نگه داشتن دروازه، کاری است که همه بازیکنان باید برای آن تلاش کنند.

رکورد تعداد پیروزی های متوالی در لیگ:

هنوز فاتح چیزی نشده ایم، و رکورد ها خوب هستند. سعی خواهیم کرد تا به کسب پیروزی ادامه دهیم. این چیزی است که می خواهیم برای آن تلاش کنیم: تمرین، بازی و پیروزی. فصلی طولانی خواهد بود و لحظات سختی خواهیم داشت. در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود. من فقط به مسائل روزمره فکر می کنم. چیز دیگری در سر ما وجود ندارد.

وضعیت کریستیانو رونالدو و بیل:

آنها خوب هستند. به طور معمول تمرین کرده اند و هر دو 100% آماده اند.

توپ طلا:

برنده را من تعیین نمی کنم. کریستیانو رونالدو برای مدتی طولانی خوب بازی کرده است و شایستگی حضور در جمع برنده ها را دارد. او سالی منحصر به فرد و دیدنی داشته و بازیکنان زیادی نیستند که چنین دستاوردی داشته باشند. من توپ طلا را به او می دهم. خوش شانس هستم که هدایت این تیم را به عهده دارم، اما رئال مادرید همیشه تیم های خوبی داشته است. همیشه اینجا تیم های بزرگ و شگفت انگیزی بوده اند.

وضعیت جسمانی کیلور ناواس:

او خوب پیش می آید و هر روز بهتر می شود. هر روز به بازگشت نزدیک می شود. نمی توانم به شما تاریخ مشخصی بدهم. امروز جلسه تمرینی فوق العاده ای داشت. این به پزشکان و احساس او بستگی دارد. نمی دانم چه زمان باز می گردد. تقریباً آماده است تا با ما باشد.

تمجید از کاسیا:

او دروازه بانی است که همیشه می خواهد تمرین کند و از کیلور چیز هایی یاد بگیرد. رابطه خوبی میان سه دروازه بان تیم وجود دارد و این به پیشرفت آنها کمک می کند. خوشم می آید که نترسیده است؛ اگر قرار باشد با پا بازی کند، این کار را خواهد کرد، و اگر قرار باشد از دروازه بیرون بیاید، خواهد آمد. همه بازیکنان تیم و مربی به او اطمینان دارند.

مدافعان وسط:

په په از بازی با اسپانیول احساس درد داشت. چون آماده نیست، استراحت خواهد کرد چون روز شنبه هم بازی دیگری داریم. ایده من این است که هر چهار مدافع مرکزی بازی کنند. از ناچو به عنوان دفاع کناری هم می توانیم استفاده کنیم. از هر چهار نفر آنها راضی هستیم.

هامس رودریگز:

اذیت کننده است که مدام از من در مورد هامس می پرسید. به نظر می رسد چیزی علیه او در اختیار دارید، اما او باید مثل همه بازیکنان من را متقاعد کند. او خوب کار می کند. دو روز پیش بازی کرد و هدف ما این است که همه بازی کنند. مهمترین نکته این است که او به عملکرد خوب خود ادامه دهد. همین گفتگو را با همه بازیکنان دارم. آنها باید با آمادگی کامل تمرین کرده و به تیم کمک کنند.

بازگشت کوئنترائو:

باید صبور باشیم و از زمان خود استفاده کنیم. او خوشحال است چون به جمع ما بازگشته، و باید ببینیم که چه زمان آماده خواهد شد تا دعوتش کنیم.

بارسلونا-اتلتیکو مادرید:

ما باید روی کار خود متمرکز باشیم چون بازی ما زودتر برگزار می شود. هر اتفاقی که در دیدار آنها رخ دهد، تا پایان فصل جزو تیم های بالای جدول خواهند بود چون هر دو تیم بسیار قدرتمند هستند. ما باید همچنان به کسب پیروزی های متوالی ادامه دهیم. حتی اگر سه یا چهار برد متوالی دیگر به دست آوریم، قهرمانی در لیگ کار آسانی نخواهد بود. باید به بازی خود فکر کنیم و بازی دیگران چیزی را تغییر نمی دهد. هر اتفاقی که بیفتد روی ما تأثیر نخواهد گذاشت. باید پیروز شویم.

بازی نیمار:

من در ذهن نیمار نیستم. این اقدام تحریک آمیزی نیست. هرکس تفسیر خاص خود را از فوتبال دارد و درک او از فوتبال به این صورت است. او کار هایی انجام می دهد که خیلی ها نمی توانند اما بهتر است که این سؤال را مستقیماً از خودش بپرسید.

لوکاس سیلوا:

او همراه با پزشکان تیم در حال ریکاوری است و کم کم دوباره کار خود را آغاز خواهد کرد.

1771