حسینی:پوشیدن پیراهن پژمان افتخار است/ ممکن بود به پرسپولیس پنالتی دهم

حسینی:پوشیدن پیراهن پژمان افتخار است/ ممکن بود به پرسپولیس پنالتی دهم

مدافع جوان استقلال گفت: از همان اول فصل که مصدوم شدم، می دانستم که می توانم در دربی بازی کنم. 

به گزارش کاپ، مدافع جوان استقلال سورپرایز منصوریان برای دربی 83 بود که عملکرد خوبی هم در ترکیب آبی پوشان داشت. مجید حسینی که در دوران مربیگری مظلومی و قلعه نویی فرصتی برای خودنمایی پیدا نکرد، بار دیگر به استقلال بازگشته تا بتواند خودش را به تیم ملی برساند. در ادامه با این بازیکن درباره دربی 83 و حضورش در ترکیب ثابت استقلال به گفت و گو پرداختیم:

*در خصوص دربی  83 صحبت کن.

بازی خوبی انجام دادیم. اما فکر می کنم ما کمی بدشانس بودیم. موقعیت های خوبی را برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. بازی خیلی سنگینی بود. فکر می کنم تساوی عادلانه بود.

*خیلی ها می گویند شما پدیده دربی بودید.

خدا خیلی به من کمک کرد که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. من در این بازی خیلی تلاش کردم تا مانع گلزنی حریف شوم. 

*در یک صحنه با تکلی که زدی مانع گلزنی علیپور شدی.

آن لحظه من باید ریسک می کردم. چون از پشت این تکل را انجام دادم و ممکن بود داور پنالتی به سود پرسپولیس بگیرد. صحنه خیلی سختی بود و فکر می کنم خدا خیلی مرا دوست داشت. 

*فکر می کردی قبل از دربی در ترکیب اصلی استقلال بازی کنی؟

از اول فصل که تمرینات را شروع کردم. وقتی به ارمنستان رفتیم من دچار آسیب دیدگی شدم که باعث شد چهار بازی اول فصل را از دست بدهم. از همان لحظه فکر می کردم باید در دربی به میدان بروم. تمام فکرم این بود که این بازی را به میدان بروم. از اعتماد علی منصوریان تشکر می کنم که در این بازی به من فرصت داد.

*جو دربی سنگین نبود؟

اگر راستش را بخواهید جو سنگینی بود. البته من پارسال در بازی راه آهن و پرسپولیس این جو را تجربه کرده بودم. صد هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند و به نوعی به این جو عادت کرده بودم.

*پیراهن شماره 33 را بر تن می کنی که سال ها بر تن پژمان منتظری بوده است؟

پوشیدن پیراهن پژمان افتخار است. البته شماره پیراهن را من انتخاب نکردم اما وقتی دیدم این شماره پیراهن وجود دارد و بر تن منتظری بوده خوشحال هستم. من قصدم کمک به استقلال است. دوست دارم بازیسازی را انجام دهم. من در خدمت استقلال خواهم بود.

*سکوهای خالی جایگاه استقلالی ها را در دربی چطور ارزیابی کردی؟

کمی برایم عجیب بود که هواداران نیامدند. به این فکر افتادم که اگر ما همین روند خوبمان را ادامه دهیم آنها باز هم به ورزشگاه خواهند آمد. اما وقتی دیدم در دربی جایگاه ما کمی خالی است توی دلم خالی شد.

*در سه پست هافبک دفاعی، دفاع کنار و دفاع وسط می توانی بازی کنی. در کدام پست راحت تری؟

من در دفاع وسط راحت تر می توانم بازی کنم.

*خیلی ها می گویند در لیست بعدی تیم ملی شاید تو و فرشید اسماعیلی دعوت شوی.

همه دوست دارند به تیم ملی دعوت شوند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من از نوجوانان در رده های ملی بازی کردم. هدف بعدی ام تیم ملی بزرگسالان است. تلاش می کنم با بیشتر کردن تمریناتم اگر شایسته بودم به تیم ملی دعوت شوم.

* به نظر می رسید مهدی رحمتی در دربی خیلی کمکت کرد.

رحمتی کاپیتان استقلال یکی از بهترین دروازه بانان ایران و آسیاست. صحبت هایی که با من انجام داد خیلی به من کمک کرد. به خصوص اینکه ما جوان هستیم و نیاز به کسب تجربه داریم و چه چیزی بهتر از تجربه مهدی رحمتی که کمک می کند.

*نیم فصل گذشته زمان مظلومی از استقلال جدا شدی و به راه آهن رفتی. این جدایی چقدر به تو کمک کرد.

فصل قبل شرایط طوری بود که نتوانستم بازی کنم. از راه آهن پیشنهاد داشتم. با آقای مظلومی صحبت کردم و با این جدایی موافقت کرد. این جدایی باعث شد در راه آهن بازی کنم و تجربه به دست بیاورم. راه آهن برایم خوب بود. در اکثر بازی ها فشار زیادی را تحمل می کردیم و باعث شد محک خوبی بخورم. 

* بهترین دربی را چه کسی دیدی؟

فکر می کنم فرشید اسماعیلی دوست خوبم بهترین بازیکن دربی بود. 

*نتایج ضعیف استقلال چه زمانی تمام می شود؟

مطمئن باشید بدبیاری های استقلال از همین بازی مقابل ذوب آهن تمام خواهد شد و ما اولین پیروزی را کسب خواهیم کرد. شما نگاه کنید فصل قبل هم پرسپولیس ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت اما در ادامه توانست بهتر عمل کند. تیم ما خیلی خوب است. فقط کمی نیاز به زمان داریم. ما بازیکنان جدید زیاد داریم و نیاز به زمان.