درخواست گواردیولا از هواداران منچستر سیتی؛ یوفا را هو نکنید و ورزشگاه را پر کنید

درخواست گواردیولا از هواداران منچستر سیتی؛ یوفا را هو نکنید و ورزشگاه را پر کنید

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستر سیتی از هواداران این تیم خواسته دست از هو کردن یوفا بردارند و برای دیدن بازی های آن ها در لیگ قهرمانان به ورزشگاه بیایند.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از پیروزی 4-0 تیمش مقابل مونشن گلادباخ در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان ضمن تمجید از شاگردانش از هواداران منچستر سیتی خواسته در بازی های آینده ورزشگاه اتحاد را پر کنند.

هواداران منچستر سیتی در سال های اخیر هنگام پخش سرود لیگ قهرمانان در اعتراض به یوفا شروع به هو کردن می کنند. آن ها از جریمه 49 میلیون پوندی باشگاه به خاطر تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی، اجازه به هواداران تیم رقیب برای حضور در ورزشگاه در حالی که قرار بوده بازی پشت درهای بسته برگزار شود و همچنین بیشتر بودن مبلغ جریمه مالی باشگاه به خاطر بی انضباطی هواداران از باشگاه هایی که هواداران توهین نژاد پرستانه کردند شاکی هستند.

گواردیولا پس از بازی به نقل از وبسایت گل به خبرنگاران گفت:

زمانی که آن اتفاقات رخ داد من اینجا نبودم اما هواداران باید گذشته را فراموش کنند. تنها کاری که ما می توانیم بکنیم این است که خوب بازی کنیم تا هواداران پس از بازی بگویند از تماشای بازی تیم لذت بردند. امشب ورزشگاه کاملا پر نبود پس باید در بازی های بعد بهتر کار کنیم تا هوادارانی که در خانه نشتند با خودشان بگویند "واو، بازی بعدی را باید به ورزشگاه بروم."

باید از بازی در این رقابت ها احساس افتخار کنیم. سه یا چهار هفته دیگر بهترین فوتبالیست تاریخ به همراه سوارز و نیمار و دیگر بازیکنان بارسلونا به اینجا می آیند و باید از بازی مقابل آن ها لذت ببریم. مردم این حرف های مرا می شوند پس مطمئنم این کار را خواهند کرد.

آگوئرو بازیکن خاصی است. او توانایی خاصی در محوطه جریمه دارد.من می خواستم او را قانع کنم که استعدادش در محوطه جریمه ذاتی است. او باید بداند که همه بازیکنان تیم می خواهند به او کمک کنند.

ما خیلی خوب بازی کردیم پس از همه بازیکنان که مرا و هواداران را خوشحال کردند تشکر می کنم. امیدوار بازی به بازی بهتر شویم.  مونشن گلادباخ را خیلی خوب می شناسم. هیچ وقت مقابل مربی آن ها پیروز نشده بودم. آن ها همیشه مشکلات زیادی برای من درست کردند. امشب به جز 15 دقیقه ابتدایی نیمه نخست واقعا خوب کار کردیم.

2031