سیمئونه: خیلی سختی کشیدیم اما مهم کسب پیروزی بود

سیمئونه: خیلی سختی کشیدیم اما مهم کسب پیروزی بود

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه اذعان کرد که اتلتیکو مادرید برای کسب پیروزی 1-0 مقابل پی اس وی آیندهوون سختی زیادی متحمل شده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سائول نیگز تک گل روخی بلانکو را در دقیقه '43 بازی به ثمر رساند و تیم سوم فصل گذشته رقابت های لالیگا کار خود در گروه D را با پیروزی آغاز کرد. با اینحال، اتلتیکو تنها به لطف درخشش یان اوبلاک که ضربه پنالتی آندرس گواردادو را مهار کرد، برنده به رختکن رفت. پی اس وی یک گل هم در دقایق نخست به ثمر رساند که مردود اعلام شد.

در پایان بازی سیمئونه به UEFA.com گفت:

بازی سختی بود، می دانستیم که آنها تیم بسیار خوبی هستند و برنامه مشابهی با بازی سال گذشته در کالدرون داشتند و می خواستند روی ضدحملات توسط نارسینگ به ما ضربه بزنند. ما هم سعی کردیم کمی از سمت چپ به آنها ضربه بزنیم. ما به گل رسیدیم اما نتوانستیم در نیمه دوم روی ضدحملات کار را تمام کنیم اما مهم کسب سه امتیاز بود.

اتلتیکو بعد از دو تساوی در آغاز رقابت های لالیگا، حالا بعد از وقفه بازی های ملی دو پیروزی متوالی کسب کرده است. سیمئونه اشاره کرد که هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد:

حالا باید در خانه به مصاف بایرن برویم، که تازه پیروز شده است، اما امروز از تلاش تیم لذت خواهم برد. به خصوص در نیمه دوم ما تلاش بسیار زیادی به کار گرفتیم. در لحظات پایانی آنها فشار می آوردند. در این فصل سه بازی خارج از خانه انجام داده ایم و خوشحالیم. مایه تأسف است که نتوانستیم روی ضدحملات کار را تمام کنیم، و باید خیلی بهتر شویم. اما مهم تر از همه چیز این است که با شادی به خانه می رویم، و هرچه باشد، برد، برد است.

1771