پیش بازی لسترسیتی-بروژ؛ شروع شگفتی سازان انگلیسی در لیگ قهرمانان

پیش بازی لسترسیتی-بروژ؛ شروع شگفتی سازان انگلیسی در لیگ قهرمانان

وبسایت رسمی برنامه نود -لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته انگلیس، در اولین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بروژ بلژیک خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23:15 شنبه و در ورزشگاه یان بریدل برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده آناستاسیوس سیدیروپولوس یونانی خواهد بود.

 پس از قهرمانی شگفت‌آور لسترسیتی در فصل گذشته لیگ جزیره، حالا همه نگاه‌ها به عملکرد آن‌ها در لیگ قهرمانان خواهد بود. جایی که شاگردان رانیری در اولین گام به مصاف بروژ بلژیک خواهند رفت. لسترسیتی که در فصل جاری نتوانسته تابه‌حال عملکرد فصل گذشته را تکرار کند، در آخرین بازی لیگ جزیره در ورزشگاه آنفیلد متحمل شکست سنگین 4-1 مقابل لیورپول شده است و حالا امیدوار است بتواند در این بازی بار دیگر به مسیر پیروزی بازگردد. رانیری در این دیدار دنی سیمپسون و جفری شلوپ را در اختیار ندارد؛ ضمن اینکه وضعیت نامپالیس مندی هافبک دفاعی جدید این تیم هم برای این بازی نامشخص است. اسلام سلیمانی گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ لسترسیتی که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست، ممکن است در بازی چهارشنبه‌شب در کنار جیمی واردی به میدان برود.

از سوی دیگر بروژی ها پس از کسب چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ بلژیک به این رقابت‌ها رسیده‌اند و در حالی پای به این بازی خواهند گذاشت که در فصل جاری لیگ داخلی شروع ضعیفی داشته‌اند؛ به‌طوری‌که 3 بازی از 5 بازی ابتدایی خود را با شکست به پایان برده‌اند. میشل پرودوم، مربی کهنه‌کار این باشگاه عموما از سیستم 3-3-4 استفاده کرده است اما در این بازی ممکن است به خاطر جلوگیری از حملات لسترسیتی به سیستم 1-5-4 روی بیاورد.

 ترکیب احتمالی دوتیم

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

در 5 بازی آخر بروژ در لیگ قهرمانان، بیش از 2.5 گل به‌طور میانگین به ثمر رسیده است.این بازی اولین تجربه لسترسیتی در لیگ قهرمانان و اولین حضور اروپایی آن‌ها پس از جام یوفای فصل 2001-2000 خواهد بود.این بازی اولین دیدار رسمی دو تیم در طول تاریخ خواهد بود.باشگاه بلژیکی در 15 دیدار آخر خود در لیگ قهرمانان تنها دو بار موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش شده است.لسترسیتی ششمین باشگاهی است که رانیری در لیگ قهرمانان مربیگری می‌کند. تنها کارلو آنچلوتی با هفت باشگاه از او در این زمینه پیش است.پیش‌بینی نتیجه بازی

 1405