بروژ بلژیک 0-3 لسترسیتی؛ اولین پیروزی روباه ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

بروژ بلژیک 0-3 لسترسیتی؛ اولین پیروزی روباه ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کلودیو رانیری در اولین بازی تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، در چارچوب هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لسترسیتی در اولین بازی تاریخ خود در این بازی‌ها، میهمان بروژ بلژیک بود که در نهایت با یک بازی زیبا موفق شد با حساب 3-0 میزبان خود را شکست دهد.

لسترسیتی: اشمایکل؛ هرناندز، مورگان، هوث، فوکس؛ محرز، درینک واتر، آمارتی، آلبرایتون؛ سلیمانی، واردی

دقایق حساس بازی

دقیقه 4: روی غفلت خط دفاعی لسترسیتی، ژوزه ازکویدرو موقعیت خیلی خوبی برای گلزنی به دست آورد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت

دقیقه 5: روی پرتاب بلند اوت، با اشتباه مدافع بروژ و درحالی‌که دروازه‌بان از دروازه خارج‌شده بود توپ به آلبرایتون رسید تا این بازیکن از فاصله‌ای نزدیک، اولین گل تاریخ لستر در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند.

دقیقه 29: مدافع بروژ در نزدیکی‌های محوطه جریمه، جیمی واردی را به خطا متوقف می‌کند، ریاض محرز پشت توپ ایستاده و ضربه ایستگاهی این بازیکن به زیبایی به گوشه بالای دروازه می‌رود تا حساب کار 2-0 به سود لسترسیتی شود.

دقیقه 49: روی یک کار تیمی، بازیکنان بروژ با سانتری از گوشه محوطه جریمه موقعیتی خوب برای گلزنی ایجاد کردند که لوکاس هرناندز این توپ را دفع می‌کند.

دقیقه 60: جیمی واردی با سرعت فوق‌العاده خود دفاع حریف را جا گذاشت. دروازه بان حریف که سعی داشت توپ را بزند، روی مهاجم لستر مرتکب خطای پنالتی شده و کارت زرد می‌گیرد. محرز پشت توپ ایستاده و اختلاف را به سه گل می‌رساند.

دقیقه 65: استفان دنسویل موقعیت خوبی برای ازکوئیدرو مهیا کرد که این بازیکن پس از جا گذاشتن مورگان به سمت دروازه شوت‌زنی کرد اما ضربه وی به تیر دروازه اصابت کرد.

دقیقه 72: پرتاب بلند لوکاس هرناندز در دهانه دروازه رابرت هوث را صاحب موقعیت گلزنی کرد اما ضربه سر این بازیکن را دروازه‌بان حریف مهار می‌کند.

دقیقه 76: روی یک کار تیمی زیبا از لسترسیتی، احمد موسی سعی داشت با سانتری از جناح چپ، توپ را به محرز برساند که سانتر این بازیکن به محرز نرسید.

دقیقه 83: روی یک ضربه کرنر، رابرت هوث می‌توانست گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه90+4: بازی با سوت داور به پایان می‌رسد تا شاگردان رانیری در اولین گام به پیروزی با ارزش 3-0 دست پیدا کنند.

1405