وراتی: هدف ما لیگ قهرمانان اروپا است؛ مشکلی با پست خود ندارم

وراتی: هدف ما لیگ قهرمانان اروپا است؛ مشکلی با پست خود ندارم

وبسایت رسمی برنامه نود - طبق گفته مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی تیم پاریسن ژرمن، هدف این تیم در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پیش روی بیشتر است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، قهرمان لیگ فرانسه فصل گذشته در چهار سال اخیر تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده اند اما از سال 1994/95 موفق به راهیابی تا جمع 4 تیم برتر نمی شوند. وراتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال با آرسنال گفت:

همه ما هدف یکسانی داریم - هدف ما لیگ قهرمانان اروپا است. ما باید بیشتر از فصل گذشته پیش برویم و سخت کار کنیم. آرسنال تیم خوبی است که به بازی در لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده است. آنها تیم خوبی هستند و بازیکنانی تکنیکی و با مهارت دارند، اما ما هم با انگیزه و آماده هستیم. می دانیم چطور برای آنها مشکل ساز شویم. می دانیم آنها چه کار هایی می توانند انجام دهند. و رویارؤیی با آنها کار را راحت هم می کند - چون وقتی با تیم های بزرگ بازی می کنید، تلاش بیشتری به کار می گیرید. خوشحالیم که در ورزشگاه خانگی خود  و در کنار هوادارانمان، مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد.

خوشحالم که در همین ابتدای کار با آنها بازی می کنیم. همیشه بعد از اینکه در یک مسابقه پیروز نمی شویم، دوست دارم که هرچه سریع تر بازی بعدی را انجام دهیم. به همین خاطر است که این یک بازی بزرگ خواهد بود. باید نشان دهیم که ما هم یک تیم بزرگ هستیم.

در ادامه وراتی با رد صحبت های جیامپیرو ونتورا، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تأکید کرد که از حضور در تیم اونای امری خوشحال است:

من در مورد پست بازی ام با مربی صحبت کرده ام. او سعی می کند بهترین پست ممکن را برای همه بازیکنان پیدا کند تا آنها بازده بیشتری درون زمین داشته باشند. من بازیکن جوانی هستم و می خواهم پیشرفت کنم و بهتر از فصل گذشته ام عمل کنم. وقتی درون زمین هستم حس خوبی دارم، و هیچ مشکلی با بازی در آن پست ندارم. دوست دارم بیشتر رو به جلو بازی کنم. آنجا آزادی بیشتری دارم و همه چیز خوب پیش می رود.

1771