گزارش زنده / استقلال 1 - 1 ماشین سازی

گزارش زنده / استقلال 1 - 1 ماشین سازی

وبسایت رسمی برنامه نود - مسابقه استقلال و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی در جریان است .

به گزارش وب سایت نود، استقلال با ترکیب سیدمهدی رحمتی، ووریا غفوری، هرائر مگویان، رابسون، سیدمجید حسینی، فرشید باقری،امید ابراهیمی، جابر انصاری، خسرو حیدری، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی به مصاف ماشین سازی تبریز می رود.

علیرضا منصوریان در این دیدار بختیار رحمانی  را نیمکت نشین کرده است. این اتفاق احتمالا به خاطر نمایش ضعیف رحمانی در بازیهای گذشته استقلال بوده است.

دقایق حساس

دقیقه 5: کاخا بازیکن گرجستانی ماشین سازی با فاصله زیاد به بیرون رفت

دقیقه 7 گل برای استقلال: سانتر دقیق و زیبای حیدری را کاوه رضایی با یک پرش بی نقص به سمت دروازه ماشین سازی فرستاد که با واکنش دروازبان این تیم توپ به تیرک دروازه خورد که در برگشت خود رضایی توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 10:حرکت انفرادی و فوق العاده فرشید اسماعیلی این بازیکن را تک به تک با گلر ماشین سازی کرد اما ضربه چیپ اسماعیلی به کرنر فرستاده شد تا یک موقعیت عالی برای استقلال از دست برود.

دقیقه 20:حرکت خوب استقلالی ها از سمت راست زمین و سانتر جابر انصاری به امید ابراهیمی رسید اما توپ تبدیل به گل نشد.

دقیقه 22: حملات استقلال از سمت راست ادامه دارد ، حرکت ترکیبی خسرو حیدری و وریا غفوری با سانتر خوب حیدری همراه شد اما فرناندز توپ را مهار کرد.

دقیقه 27:ضربه کاشته ادسون از راه دور پس از برخورد به زمین ، مهدی رحمتی به سختی راهی کرنر کرد.

دقیقه 35: بازیکان ماشین سازی با یک پاس کات بک صادقیان را در موقعیت قرار دادند تا پیام صادقیان در فرصت شوتزنی قرار بگیرد. ضربه فوق العاده صادقیان اما به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 39: فرشید اسماعیلی با پاسی چیپ کاوه رضایی را در موقعیت تک به تک قرارداد و ضربه چیپ رضایی را گلر به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 51: وریا غفوری با یک حرکت عالی از سمت راست جابر انصاری را در موقعیت قرار داد ، در حالی که انصاری می توانست غفوری را تک به تک کند اما با یک ضربه بیرون پا دروازه ماشین سازی را تهدید کرد.

گل برای ماشین سازی:سانتر کاخا روی دروازه استقلال را نریمان جهان به زیبایی تبدیل به گل کرد.

2051