دمبله: می‌توانیم بارسلونا را شکست دهیم

دمبله: می‌توانیم بارسلونا را شکست دهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - موسی دمبله پس از نمایش خیره کننده اش در دیدار سلتیک مقابل گلاسگو رنجرز که با هت تریک او همراه بود اعلام کرد که هم تیمی‌هایش با تمام قوا به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دمبله پس از نمایش خیره کننده اش در دیدار مقابل رنجرز اعلام کرد که سلتیک می‌تواند در برابر بارسلونا پیروز شود. پس از پیروزی 5-1 سلتیک مقابل رقیب همیشگی، گلاسگو رنجرز، این تیم با روحیه‌ای مضاعف به مصاف بارسلونایی خواهد رفت که شنبه باخت عجیبی مقابل آلاوز متحمل شد. این بازیکن در گفتگو با سایت fourfourtwo اعلام کرد:

می‌توانیم برابر بارسلونا نتیجه بگیریم، همه چیزمان را در حین بازی خواهیم گذاشت تا بتوانیم با 3 امتیاز زمین را ترک کنیم. وقتی برابر بهترین تیم دنیا بازی می کنید، باید از هر نظر آماده باشید تا بتوانید برنده آن دیدار باشید، ما هم باید با تمام توانمان پا به این میدان بگذاریم تا بتوانیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. از نظر بدنی آماده هستم تا در ترکیب ابتدایی تیم به میدان بروم چرا که اعتقاد دارم هر بازیکنی باید برای حضور در همه دیدارها آماده باشد. اگر مربی به من احتیاج داشته باشد با تمام قوا برای سلتیک به میدان می روم تا جواب اعتماد مربی را بدهم. احساس می‌کنم بازی خوبی داشته ام و هت تریک آن هم مقابل رنجرز و کسب نتیجه ای فوق العاده، برای ما بسیار دلچسب و باو نکردنی است، امروز را هرگز فراموش نخواهم کرد، با این حال باید به بازی مقابل بارسلونا تمرکز کنیم تا بتوانیم نتیجه ای رضایت بخش کسب  کنیم.

دو تیم بارسلونا و سلتیک در نخستین دیدارشان در سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

1899