الگری: انتظارات بالا ممکن است برای یوونتوس مضر باشد

الگری: انتظارات بالا ممکن است برای یوونتوس مضر باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیملیانو الگری، سرمربی یوونتوس معتقد است انتظاراتی که روی شانه‌های بازیکنانش گذاشته‌شده است، ممکن است مخرب باشند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourTwo، الگری پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ساسولو، سعی کرد با کم‌اهمیت جلوه دادن شروع مقتدرانه تیمش در سری آ، انتظارات از شاگردانش را کاهش دهد. وی در این باره به خبرنگاران گفت:

برای 27 دقیقه ما خیلی خوب بازی کردیم، حتی اگر در اوایل بازی اجازه دادیم متئو پولیتانو به سمت دروازه ما شوت‌زنی کند. این باعث شد متوجه شویم که باید با دقت بیشتری دفاع کنیم. پس‌ازاینکه سه گل پیش افتادیم به نظرم باید به‌عنوان یک تیم، بهتر دفاع می‌کردیم. چراکه بازی تا دقیقه 96 در تعادل بود درحالی‌که باید پس از 45 دقیقه به پایان می‌رسید. دیبالا بازی خوبی داشت و در انتهای نیمه دوم بهتر از قبل بازی کرد.

وی ادامه داد:

این‌که هرروز می‌شنویم که یوونتوس خیلی قوی است و بدون شک قهرمان سری آ، لیگ قهرمانان و بقیه جام‌ها می‌شوند، به ضرر ما خواهد بود. چراکه باعث می‌شود ما ضعف‌های خود را نبینیم. ما این فصل دو گل دریافت کردیم که هردو از ضربات کرنر بوده است. بعضی دقایق بازی هست که باید در زمین خود بهتر دفاع کنیم. همه تیم باید باهم تلاش کنند و نباید خیال کنیم دفاع 3 نفره ما از پس هر چیزی برمی‌آید.

هیگواین، مهاجم گران قیمت یوونتوس با دو گلی که در بازی دیروز به ثمر رساند، شمار گل‌هایش را به 3 گل در 3 بازی رساند تا بازهم مدعی جدی آقای گلی لیگ باشد. بااین‌حال الگری عنوان کرد که تمرکزش تنها روی موفقیت تیم است نه عناوین فردی. وی در این باره گفت:

آنچه اهمیت دارد قهرمانی یوونتوس در سری آ است. چراکه در 3 سال اخیر، آقای گل لیگ جام قهرمانی را کسب نکرده است.

گفتنی است یوونتوسی‌ها چهارشنبه‌شب در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، به مصاف سویا خواهند رفت.

1405