آلگری: هیگواین در یوونتوس خواهد درخشید

آلگری: هیگواین در یوونتوس خواهد درخشید

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم آرژانتینی و جدید یوونتوس، شروع فوق‌العاده ای با تیم جدیدش داشت و مربی این تیم، ماکسیمیلیانو آلگری اعتقاد دارد که این مهاجم آرژانتینی در یوونتوس خواهد درخشید.

به گزارش سایت نود، مربی یوونتوس، ماسیمیلیانو آلگری پس از اولین دیدار این تیم در سری‌آ که با برتری 2-1 یوونتوس مقابل فیورنتینا به پایان رسید اعلام کرد که گونزالو هیگواین، مهاجم جدید بیانکونری درخشش قابل توجهی در یوونتوس خواهد داشت. قهرمان فصل گذشته سری آ، موفق شد با رقم90 میلیون یورو، آقای گل فصل گذشته این مسابقات را از تیم حریف، ناپولی به خدمت بگیرد تا این مهاجم آرژانتینی در نخستین دیدار خود بتواند گل پیروزی بخش بیانکونری را به ثمر برساند. با این حال مربی یوونتوس اعتقاد دارد که این مهاجم آرژانتینی پس از بازگشت به شرایط بدنی مناسب، بیش از پیش خواهد درخشید. او در مصاحبه با اسکای اسپورتس ایتالیا افزود:

هیگواین نسبت به زمانی که به تمرینات پیش فصل اضافه شد، در شرایط بهتری به سر می‌برد. ما 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته‌ایم و نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی کامل برسیم. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چراکه توانستیم دفاع خوبی به نمایش بگذاریم، با این حال احساس می‌کنم هیگواین موقعیتی را تبدیل به گل کرد که بازیکن دیگری توانایی گل کردن آنرا نداشت و این در حالی است که او در شرایط بدنی ایده آل خودش قرار ندارد. مطمئنا با رسیدن به شرایط مناسب بدنی و همچنین هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان تیم، در یووه خواهد درخشید.

یوونتوس موفق شد در نخستین دیدار خود در فصل جدید سری آ با حساب 2-1 فیورنتینا را از پیش رو بردارد تا با روحیه‌ای مناسب در هفته دوم این مسابقات، به مصاف لاتزیو برود.1899