استقلال خوزستان، امیدوار به روزهای آینده

استقلال خوزستان، امیدوار به روزهای آینده

وب سایت رسمی برنامه نود- پس از چهار هفته تعطیلی، بازی های لیگ برتر فوتبال ایران مجددا آغاز می شود.

به گزارش وب سایت نود، هرچند کسب یک امتیاز توسط استقلال خوزستان در مقابل شاگردان دایی (که تیم خطرناکی نشان داده است) خیلی نمی تواند نتیجه بدی باشد، اما بهرشکل کوتاه ماندن دست استقلال خوزستان در خانه  از برد برای دومین هفته متوالی هم نتیجه‌ای نبود که خیلی توجه ها را در اهواز به سمت تیم استقلال خوزستان جلب کند.

با وجود اینکه سپاهان که هفته سوم، استقلال خوزستان را متوقف کرده بود، در هفته چهارم در آبادان شکست خورد ، این انتظار می رفت که آبی پوشان خوزستانی در مقابل نفت تهران یک برد و سه امتیاز را در کارنامه اش ثبت کند تا بالای جدول را از دست ندهد.

نتایج استقلال خوزستان در چهار هفته اول البته موضوعی نبود که خیلی دور از ذهن باشد. خیلی ها حتی در داخل تیم معتقد بودند که برای دیدن استقلال خوزستان قوی باید تا هفته ششم و هفتم صبر کرد تا چهره جذاب تری از تیم پورموسوی ببینیم.

نقطه قوت استقلال خوزستان در چهار هفته ابتدایی زوج زهیوی و بیت سعید در خط حمله است. جایی که هر دو بازیکن توانسته اند شش گل برای تیمشان به ثمر برسانند هر چند که استقلال خوزستان در خط دفاعی مشکلات زیادی را احساس می کند. در همین چهار بازی هم استقلال خوزستان نشان داده که می تواند یک تیم قابل اعتماد باشد و خوزستانی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که تیمی قوی دارند.

با این حال خوزستانی ها خوب می دانند جمع کردن امتیازهای هفته های اول می تواند تضمین خوبی برای موفقیت در پایان فصل باشد. البته حالا هم زمان قضاوت نیست و نمی شود گفت که استقلال خوزستان یک تیم ضعیف است. در کل می توان از هفته هفتم به بعد تیم ها را ارزیابی کرد.

خوزستانی ها که به تیم استقلال خوزستان این فصل و کادر فنی آن که یعنی سید اکبر پورموسوی اعتقاد کافی را دارند اما آنها هم منتظر هستند که در هفته های بعد ، پورموسوی و تیمش جواب اعتماد و اعتقاد آن ها را هم به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند.

استقلالی های خوزستان که روز آخر نقل و انتقالات نتوانست بازیکنی جذب کند با نفرات پیشین خود باید لیگ را ادامه دهد.  باید منتظر ماند و دید که پورموسوی در تعطیلات لیگ توانسته روزنه‌های نفوذ تیم خود را مسدود و ترکیب خود را تقویت کند، با اینکه استقلال خوزستان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، کار سختی را در ادامه رقابت‌ها در پیش خواهد داشت.

بازیکنان استقلال خوزستان علیرغم مشکلات مالی این تیم در تمرینات شرکت کرده‎اند تا برای دیدار با پدیده خراسان در هفته پنجم آماده شوند. آبی‎پوشان خوزستانی تاکنون چهار بار به دیدار تیم پدیده رفته‎اند که دو تساوی و دو پیروزی حاصل کار استقلالی‎ها در چهار بازی قبلی بوده است.

استقلال خوزستان برای کسب دومین پیروزی اش در این فصل برابر پدیده ای به میدان می روند که آمار مشابه ای نسبت به خود دارد. استقلال خوزستان که خاطره خوبی از ورزشگاه مشهد دارد در هفته پنجم برای صعود به رتبه های بالای جدول و کسب نهمین امتیازش برابر یکی از منظم ترین تیم های این فصل به میدان می رود. باید دید شاگردان پورموسوی حریف شاگردان رضا مهاجری می شوند یا نه.

داود شمسی/ اهواز