دربی هشتگی/ #پرسپولیس_برنده_دربی83 یا #استقلال_برنده_دربی83 ؟

دربی هشتگی/ #پرسپولیس_برنده_دربی83 یا #استقلال_برنده_دربی83 ؟

دربی هشتاد و سوم دقیقا هفت روز دیگر سوت خواهد خورد.

 امروز، جمعه، نوزده شهریور 1395. ساعت 17.

همه در هیاهوی آغاز هفته پنجم لیگ برتر هستند. از شروع مجدد رقابت ها می گویند. از جدال تراکتور و پرسپولیس، از استقلال و ماشین سازی و ...

اما شاید الان کسی به این فکر نمی کند که دقیقا یک هفته دیگر، دربی هشتاد و سوم برگزار می شود. جدال پرسپولیس و استقلال. تقابل سنتی آبی و قرمز.

سایت کاپ، قصد دارد به صورت ویژه و متفاوت به این دیدار بپردازد. بعد از تجربه خوب کمپین #من_یک_ملی_پوشم که همچنان هم تا پایان رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 ادامه دارد و فضایش کاملا حمایتی بود؛ حالا می خواهیم در فضایی دوستانه، رفاقتانه و در عین حال رقابتی با آن کری های معروف، کمپین #پرسپولیس_برنده_دربی83 و #استقلال_برنده_دربی83 را به راه بیندازیم.

شما در این کمپین می توانید از همین الان با گذاشتن پست های اینستاگرامی و هشتگ تیم مورد علاقه تان و همچنین تگ کردن اینستاگرام کاپ، از تیم خود حمایت کنید.

در انتها مشخص خواهد شد که پرسپولیسی ها بیشتر پای کار بودند و هشتگ گذاشتند یا استقلالی ها و در نهایت چه تیمی برنده دربی هشتگی خواهد شد.

همچنین برای دیده شدنتان بر روی خروجی سایت کاپ، از حال و هوایتان پیش از دربی عکس بگیرید و ویدیو بفرستید و در آن از سایت ما و هشتگ تیم مورد علاقه خود یاد کنید.

در این هفته شاهد بمباران خبری کاپ از دربی باشید.

با اخبار، حاشیه، مصاحبه، نوستالژِی، نظرسنجی و ... با سایت کاپ همراه باشید و سیراب شوید و هواداری خود را اثبات کنید.