بارسلونا مدعی شد؛ انتقال باربوسا به اینتر غیرقانونی انجام شده است

بارسلونا مدعی شد؛ انتقال باربوسا به اینتر غیرقانونی انجام شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - یکی از مقامات ارشد باشگاه بارسلونا اسپانیا فاش کرد که این تیم در حال پیگیری مراحل قانونی برای اثبات تخلفات صورت گرفته در انتقال گابریل باربوسا است.

به گزارش وب سایت نود، آلبرت سولر از مدیران بارسلونا این مسئله را تأیید کرد. این مهاجم جوان برزیلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به اینتر ایتالیا پیوست اما باشگاه اسپانیایی معتقد است که دو تیم سانتوس و اینتر در امضاء قرارداد برای انتقال گابریل باربوسا مرتکب تخلف شده اند.

مسئولان بارسلونا مدعی هستند پس از آنکه پیشنهاد اول آنها از سوی سانتوس برزیل رد شد، باید مهلت سه روزه برای ارائه پیشنهاد جدید در اختیار تیم اسپانیایی قرار می گرفت که این مسئله از سوی سانتوس نادیده گرفته شد و از اینرو آنها مرتکب تخلف شده اند. آلبرت سولر در مراسم معارفه رسمی آلکاسر با تأیید این مسئله گفت:

در حال حاضر اقدامات و پیگیری های قانونی را انجام داده ایم تا این پرونده را به سود خود تمام کنیم. باشگاه سانتوس برای آنکه مهلت سه برای ارائه پیشنهاد جدید از سوی بارسا را نادیده گرفت و این بند قانونی را رعایت نکرد، مرتکب تخلف آشکاری شده است. ما در حال پیگیری تمامی احتمالات قانونی در این پرونده هستیم. البته این موضوع یک پرونده حقوقی است نه ورزشی.

گابریل باربوسا 20 ساله ملقب به گابی گل تابستان امسال با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از سانتوس برزیل به اینتر ایتالیا پیوست.

2081