آلاردایس: لیگ انگلیس هم باید تعطیلات زمستانی داشته باشد

آلاردایس: لیگ انگلیس هم باید تعطیلات زمستانی داشته باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی انگلیس بار دیگر بر این مسئله تأکید کرد که لیگ برتر انگلیس هم باید تعطیلات زمستانی داشته باشد تا تیم ملی انگلیس هم بتواند همانند سایر تیم های ملی اروپایی از این تعطیلات استفاده مطلوبی ببرد.

به گزارش وب سایت نود، سم آلاردایس در حالی خواستار تعطیلات زمستانی در لیگ فوتبال جزیره شد که در حال حاضر انگلیس تنها لیگ معتبر در میان کشورهای صاحب فوتبال به حساب می آید که در تعطیلات ژانویه هم مسابقات خود را برگزار می کند.

در کشورهای صاحب نام تعطیلات زمستانی برای تیم های باشگاهی در نظر گرفته می شود تا در این فاصله تیم های ملی هم بتوانند فرصت بیشتری برای آماده سازی خود داشته باشند. در اسپانیا دو و فرانسه سه هفته لیگ فوتبال تعطیل است؛ در آلمان هم تعطیلات نیم فصل بوندسلیگا در حدود یک ماه می باشد. در نظر گرفتن تعطیلات نیم فصل می تواند یکی از عوامل موفقیت تیم های ملی سایر کشورها باشد؛ اما تیم ملی انگلیس بدون داشتن هیچ تعطیلی، و همچنین فشردگی مسابقات متعدد، با معضل خستگی و فوتبال زدگی بازیکنان روبروست و این مسئله منجر به کسب نتایج نامطلوب این تیم در رقابت های بین المللی شده است.

پس از پیروزی ثانیه های پایانی انگلیس برابر اسلواکی، خبرنگار شبکه ITV Sport از سرمربی 61 ساله سه شیرها این سئوال را پرسید که چه زمانی اقدام به بازسازی تیم ملی خواهید کرد؟ و آلاردایس هم در پاسخ گفت:

تعطیلات نیم فصل زمستانی. بدون شک هیچ راه دیگری برای ما وجود ندارد. اگر این کار اشتباه است، پس چرا اغلب کشورها دست به چنین کاری می زنند؟ و چرا ما مثل آنها عمل نکنیم و تعطیلات نیم فصل نداشته باشیم؟

سم آلاردایس بیش از ده سال است به مسئله تعطیلات زمستانی در لیگ جزیره اصرار دارد.

2081