استرس سم آلاردایس پیش از اولین مربیگری رسمی تیم ملی انگلیس

استرس سم آلاردایس پیش از اولین مربیگری رسمی تیم ملی انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی انگلیس اعتراف کرد که پیش از بازی با اسلواکی دچار استرس شده است.

به گزارش وب سایت نود، سم آلاردایس پیش از دیدار یکشنبه شب برابر اسلواکی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، دچار استرس ناشی از نخستین حضورش به عنوان مربی تیم انگلیس شده است.

سم آلاردایس که در سال 2006 در یک قدمی رسیدن به نیمکت تیم ملی انگلیس قرار داشت، حالا پس از ده سال انتظار به آرزویش رسید و پس از استعفای روی هاجسون از هدایت تیم ملی، به عنوان جانشین وی انتخاب شد. این دو تیم در رقابت های یورو 2016 در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رسیدند. سرمربی سابق ساندرلند در کنفرانس خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت

فکر می کنم دچار استرس شده ام؛ وقتی هم دچار این وضعیت می شوم به این مسئله فکر می کنم که بازیکنانم برای بازی امشب به زمین خواهند رفت و همان چیزی را که همه ما می خواهیم به ما هدیه خواهند داد؛ یعنی کسب پیروزی و سه امتیاز. به نظرم تا زمانی که ترکیب تیم را انتخاب و اعلام کنم، و حتی زمان حرکت به سمت ورزشگاه، دچار چنین وضعیتی باشم.

آلاردایس در ادامه گفت:

اما پس از شروع بازی آرام می شوم و همه تمرکزم روی بازی خواهد بود تا ببینم بازیکنانم در زمین چه کار می کنند، در جریان بازی چه کاری می توانم انجام دهم تا شرایط را به سود خودمان تغییر دهم.

سم آلاردایس برای دیدار برابر اسلواکی لوک شاو و فریزر فارستر را در اختیار نخواهد داشت.

2081