ریبری: خواهان تمدید قراردادم هستم؛ لیگ قهرمانان را به بوندس لیگا ترجیح می دهم

ریبری: خواهان تمدید قراردادم هستم؛ لیگ قهرمانان را به بوندس لیگا ترجیح می دهم

وبسایت رسمی برنامه نود - قرارداد فرانک ریبری با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمامی می رسد، اما با رسیدن او به آمادگی کامل او امیداور است در تابستان قرارداد جدیدی به او پیشنهاد شود.

به گزارش وبسایت نود، فرانک ریبری امیدوار است با تمدید قراردادش در آلیانز آرنا ماندگار شود. قرارداد ریبری با بایرن مونیخ در پایان فصل در حالی به اتمام می رسد که یک دهه از حضور این بازیکن فرانسوی در باوارایا سپری می شود.

ریبری در مصاحبه با گل گفت: "شاید من برای دو یا سه سال دیگر در اینجا بمانم. نمی دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. از زمانی که به اینجا آمده ام حس بسیار خوبی داشته ام. امیدوارم سال آینده نیز در بایرن مونیخ باشم."

ریبری که سابقه یک بار قهرمانی با بایرن مونیخ در اروپا را دارد می خواهد دوباره این عنوان را کسب کند. بایرن مونیخ در 3 فصل گذشته در رسیدن به فینال ناکام بوده است.

ما خواهان کسب تمامی عناوین هستیم. اگر حق انتخاب با من باشد بین کسب عنوان بوندس لیگا و لیگ قهرمانان، دومی را انتخاب خواهم کرد، زیرا اندکی ویژه تر است، در عین حال بوندس لیگا هم دستآورد بزرگی محسوب می شود. امیدوارم در فصل جاری تمامی عناوین را کسب کنیم.7899