لوپتگی: یک شروع قدرتمندانه بسیار مهم است

لوپتگی: یک شروع قدرتمندانه بسیار مهم است

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی فوتبال اسپانیا با هدایت سرمربی جدید یعنی خولن لوپتگی در اولین بازی رسمی به میدان خواهد رفت. اسپانیا در ورزشگاه رینو شهر لئون میزبان لیختن اشتاین است.

به گزارش وبسایت نود، انتظار می رود که خولن لوپتگی سرمربی اسپانیا مجدداً از همان ترکیب اصلی استفاده کند که در پیروزی 2-0 مقابل بلژیک به میدان فرستاد. لوپتگی درباره بازی مقابل لیختن اشتاین می گوید:

خیلی مهم است که اولین بازی رسمی خود را با قدرت شروع کنیم. باید نشان بدهیم که به هدف رقابت جدی وارد مسابقات شده ایم. مصدومیت آلوارو موراتا در بازی مقابل بلژیک چندان جدی نبوده و ما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا از او در این بازی به عنوان یار ثابت استفاده کنیم یا خیر. این مسابقه برای ما یک بازی پر احساس است و بازیکن ها انگیزه زیادی دارند. همه بازیکن های ما انگیزه دارند و نه فقط دیگو کاستا! اگر همه چیز مطابق میل ما پیش برود، سه امتیاز را خواهیم گرفت.

یکی از موضوعات حاشیه ای پیرامون مسابقه امشب تیم ملی اسپانیا در شهر لئون احتمال هو شدن جرارد پیکه مدافع بارسلونا است. لوپتگی مربی سابق تیم های رئال مادرید کاستیا و پورتو درباره پیکه می گوید:

این مسئله به گذشته مربوط است و نمی خواهم به گذشته ها برگردم. امیدوار هستم که هوادارهای اسپانیا یک جو عالی را در لئون به وجود بیاورند.

وی درباره تیم لیختن اشتاین می گوید:

با این که نمی توان لیختن اشتاین را با بلژیک مقایسه کرد اما نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. همه بازی ها دشوار هستند. ما باید بر روی آن چه که می خواهیم تمرکز کنیم. سبک بازی ما هرگز دچار تغییر نمی شود. ما روی تیم حریف مطالعه کرده ایم و از نقاط قوت آنها آگاهی داریم.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا، به همراه تیم های ملی آلبانی، مقدونیه، ایتالیا، لیختن اشتاین و رژیم صهیونیستی هم گروه است.

4464