ترابیان: کفاشیان در فوتسال هست و افتخاری به او مشاوره می دهد

ترابیان: کفاشیان در فوتسال هست و افتخاری به او مشاوره می دهد

رئیس کمیته فنی فوتبال ساحلی و فوتسال گفت: افتخاری با وجود مسئولیتی که در استقلال گرفته همچنان دغدغه فوتسال را دارد. 

به گزارش کاپ، عباس ترابیان درباره قهرمانی تیم فوتبال ساحلی در رقابت های قاره آسیا اظهار داشت: بعد از اینکه اوکتاویو مربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی از ایران جدا شد خیلی ها فکر می کردند که موفقیت های این تیم هم به پایان برسد اما دیدید که با یک سرمربی ایرانی باز هم می توانیم قهرمان آسیا شویم. برای اولین بار در رده پنجم جهان قرار گرفتیم و فوتبال ساحلی همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می دهد.

وی درباره اینکه تیم ملی فوتسال مثل تیم ملی فوتبال با لباس های جدید در مسابقات رسمی حاضر می شود عنوان کرد: خیر. البسه تیم ملی فوتسال برای جام جهانی از چند ماه قبل به همان اسپانسر قبلی سفارش داده شده و ما در این مسابقات از طرح خاصی استفاده می کنیم. امکان پذیر نبود که در این فرصت کوتاه بخواهیم لباس ها را تغییر دهیم اما شاید در آینده این اتفاقات بیفتد. 

رئیس کمیته فنی فوتبال ساحلی و فوتسال درباره اینکه افتخاری با وجود مدیرعاملی در استقلال همچنان در فوتسال فعالیت دارد تصریح کرد: افتخاری هنوز هم در کنار ما است و من هم او را تحسین می کنم که با وجود مسئولیتی که در استقلال گرفته همچنان دغدغه فوتسال را دارد. 

ترابیان در پایان در پاسخ به این سوال که پس کفاشیان چه نقشی در فوتسال دارد گفت: کفاشیان برای اینکه اعلام کند در فوتسال است حتما نباید مصاحبه کند و جنجال به راه بیندازد. اتفاقا همین چند دقیقه پیش با او جلسه ای درباره وضعیت تیم ملی داشتیم و افتخاری هم همکاری نزدیکی با کفاشیان دارد و به او مشاوره می دهد.