عباس ترابیان: در نفرات اعزامى به برزیل محدودیت اعمال می‌کنیم/ مطمئن نیستم همه برنامه‌های تیم ملی فوتسال انجام شود

عباس ترابیان: در نفرات اعزامى به برزیل محدودیت اعمال می‌کنیم/ مطمئن نیستم همه برنامه‌های تیم ملی فوتسال انجام شود

وبسایت رسمی فوتبالی- عباس ترابیان گفت که در تعداد نفرات اعزامى به برزیل برای دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال، محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

به گزارش وبسایت فوتبالی،عباس ترابیان در گفت‌وگویی درباره احتمال لغو سفر تیم ملی فوتسال به برزیل اظهار داشت: کارها را انجام دادیم و فرم مربوط به اجازه فیفا را نیز ارسال کردیم. برزیل برای این بازی اسپانسر گرفته و کارهای مربوط به این دیدار را انجام داده است. دلیلی برای لغو بازی نمی‌بینم، مگر اینکه مشکلات داخلی داشته باشیم که انشاءالله مشکلی نیست. شورای برون مرزی هم با این سفر موافقت کرده و تاکنون چیزی مبنی بر لغو سفر به برزیل به من ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: برزیل به همه کشورهای مهم فوتسالی وصل است و اگر این سفر لغو شود، ضرر مالی بدی به این کشور می‌زنیم و ارتباط ما کاملاً‌ با برزیل قطع می‌شود. ما نیز ضربه بدی می‌خوریم. قبول داریم هزینه این سفر بالاست، اما نمی‌توانیم همه چیز را در کشور تعطیل کنیم. سعی می‌کنیم با کم کردن و مدیریت نفرات و هزینه‌های جانبی، این سفر انجام شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه به همراه اعضای تیم ملی فوتسال به برزیل نمی‌رود، تصریح کرد: در تعداد نفرات قطعاً محدودیت اعمال می‌شود. خودم هم همراه تیم به برزیل نمی‌روم. قرار بود در جلسه شورای گرندپری شرکت کنم که بهانه آوردم و در این جلسه حاضر نمی‌شوم.

«با این شرایط مالی مطمئن نیستم همه برنامه‌های تیم ملی انجام شود، اما روی دیدار تدارکاتی مقابل برزیل خیلی اصرار داریم.»، ترابیان با بیان این جمله خاطرنشان کرد: این بازی رفت و برگشت بوده و برزیل هم فروردین ماه به ایران می‌آید. تیم ملی ایران تیمی نیست که با تیم‌های سطح پایین بازی کند و از غلبه بر آنها خوشحال باشد. باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و به عنوان تیم سوم جهان، انگشت‌نما باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های خود برای برقراری ارتباط مناسب با فدراسیون فوتبال برزیل به تسنیم گفت: زحمت زیادی کشیدم تا ارتباط بین دو کشور را ایجاد کنم. ایران تنها کشوری است که برزیل بدون دریافت پولی به آن کشور می‌رود. این خیلی مهم است. باید تلاش کنیم احترام بین دو کشور به هر قیمتی حفظ شود و امیدوارم فدراسیون فوتبال این موضوع را مدیریت کند تا با نفرات کمتر و محدودیت بیشتر، این سفر انجام شود.

7655