انتقاد وکیل ماتوئیدی از مسئولان پاریسن ژرمن

انتقاد وکیل ماتوئیدی از مسئولان پاریسن ژرمن

وبسایت رسمی برنامه نود - وکیل ماتوئیدی، هافبک پاریسن ژرمن گفت که بازیکن فرانسوی از این که در این تابستان اجازه جدایی از تیم فرانسوی را پیدا نکرده ناراضی است.

به گزارش وبسایت نود، مینو رایولا، وکیل ملی پوش تیم ملی فرانسه که در این تابستان با انتقال ایبراهیموویچ، پوگبا و بالوتلی مهمتیرن نقل و انتقالات تابستانی را رقم زده است در مورد مخالفت پاریسن ژرمن با جدایی ماتوئیدی صحبت کرد. رایولا گفت که مخالفت تیم فرانسوی با جدایی هافبک 29 ساله یک شگفتی بوده است : افزود:

ناراحت کننده بود که پاریسن ژرمن، ماتوئیدی را از بازار نقل و انتقالات خارج کرد. باید با باشگاه صحبت کنیم و تصمیم بگیریم. همه از مخالفت آنها با مذاکره شگفت زده شدیم.

یوونتوس جدی ترین مشتری ماتوئیدی در این تابستان بود و در پی فروش پوگبا به منچستر یونایتد شرایط خرید هافبک تیم ملی فرانسه را زیر نظر داشت. بازیکن سابق سن اتین امیدوار بود که در این تابستان از پاریسن ژرمن جدا شود و در تیمی حضور داشته باشد که شانس بازی کردنش بیشتر باشد اما اونای امری، سرمربی جدید پاریسن ژرمن با انتقال وی مخالفت کرد. دشان اخیرا گفته است که این شرایط برای ماتوئیدی خوشایند نیست.

1140