شکایت کشی بعد از انتخاب رئیس هیات اصفهان/انتخابات ابطال می شود؟

شکایت کشی بعد از انتخاب رئیس هیات اصفهان/انتخابات ابطال می شود؟

بعد از برگزاری انتخابات هیات فوتبال اصفهان شکایتی به دست مسئولان فدراسیون فوتبال رسیده است.

به گزارش کاپ، بعد از اینکه در یک انتخابات پرحاشیه در هفته جاری مسعود هراتیان به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال اصفهان انتخاب شد، کاندیداهای دیگر این انتخابات شکایتی را تقدیم فدراسیون کردند. در این انتخابات مسعود هراتیان توانست با کسب ۲۶ رأی از آراء مأخوذه به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال اصفهان انتخاب شود. همچنین محمد مجیری با کسب ۱۱ رأی و عبدالرسول یزدی‌زاده با کسب ۷ رأی دیگر کاندیداهای هیات فوتبال اصفهان بودند. البته عباس اخوان هم هیچ رایی در این انتخابات نیاورد. 

پیش از این علی اکبر ابرقویی‌نژاد به مدت ۱۴ سال ریاست هیات فوتبال اصفهان را برعهده داشت و گفته می شود مسعود هراتیان از دوستان نزدیک به او محسوب می شود. اعتراضات بعد از برگزاری انتخابات بالا گرفت و علی کفاشیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال که رئیس مجمع محسوب می شد، بدون توجه به این صحبت ها به تهران بازگشت. 

بعد از چند روز حالا از اصفهان خبر می رسد که ماجرای انتخابات هیات فوتبال دارای پیچیدگی خاصی شده و کاندیداها شکایتی را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده اند. آنها بر اساس این شکایت اعتقاد دارند مسعود هراتیان اصلا مقیم اصفهان نیست و در بندرعباس زندگی می کند. این یک مشکل قانونی برای رئیس هیات فوتبال اصفهان محسوب می شود و فدراسیون نیز در حال پیگیری این موضوع است.

کاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار کاپ گفت: 

شکایتی در این باره به دست فدراسیون رسیده و در حال بررسی آن هستیم. این شکایت که از سوی کاندیداهای انتخاباتی است، از مقیم نبودن رئیس جدید حکایت دارند اما من بعید می دانم که مورد قبول باشد. به هر حال کمیته 3 نفره ای اسامی کاندیداها را بررسی کردند که یکی از آنها دبیرکل و دیگری نماینده وزارت ورزش محسوب می شوند. اگر قرار بود اشکال قانونی در شرکت این فرد در انتخابات وجود داشته باشد، باید همان موقع این اتفاق می افتاد. 

وی در واکنش به احتمال ابطال انتخابات گفت: این موضوع صحت ندارد و بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد اما به هر حال باید شکایت بررسی شود.