نیکفر: عقیلی ابتدا در مورد فصل قبل توافق کند

نیکفر: عقیلی ابتدا در مورد فصل قبل توافق کند

منوچهر نیکفر عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش‎‌سه" در باره‌ی شرایط پادوانی مدافع برزیلی این تیم گفت: ما مشکلی برای دادن رضایت پادوانی نداریم. این بازیکن باید با باشگاه تسویه کند. مطالباتی هم دارد که پرداخت خواهیم کرد ولی باید بیاید و با باشگاه به توافق برسد. اگر بخواهد شکایت کند، ما هم متقابلا همین کار را انجام خواهیم داد. وی ادامه داد: اگر استقلال هم رضایت بخواهد ما هیچ مشکلی نداریم و فقط باید از طریق باشگاه وارد مذاکره شوند.

عضو هیدت مدیره باشگاه سپاهان در مورد وضعیت سعید قائی فر و علی احمدی ادامه داد: سعید قائدی فر اگر درخواستی از باشگاه دیگری بیاورد ما رضایت‌نامه او را صادر می کنیم. چون لیست سرمربی تیم بسته شده و جایی برای ایشان وجود ندارد.

وی در مورد شرایط علی احمدی ادامه داد: از این موضوع اطلاعی ندارم و آقای باقریان در جریان است.

نیکفر درباره هادی عقیلی و بازگشت او به تیم خاطرنشان کرد: سرمربی تیم برای هادی عقیلی اعلام نیاز کرده و ما در این خصوص اختیار را به مدیرعامل تیم دادیم تا در این خصوص تصیم‌گیری کند و به توافق برسد. این بازیکن ابتدا باید بر سر فصل قبل به توافق برسد و سپس در مورد فصل جاری توافق کند.

عضو هیئت مدیره سپاهان در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری به تیم اضافه می شود یا خیر عنوان داشت: سرمربی تیم اگر نیاز داشته باشد ما اقدام می کنیم ولی در حال حاضر هیچ درخواستی از سوی سرمربی اعلام نشده است.