پادوانی به تمرین استقلال برود، سپاهان شکایت می کند

پادوانی به تمرین استقلال برود، سپاهان شکایت می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - در صورتی که مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان در تمرینات استقلال حاضر شود با شکایت این باشگاه اصفهانی مواجه خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، باشگاه استقلال برای ترمیم خط دفاعی خود به دنبال جذب لئوناردو پادوانی مدافع فصل قبل تیم فوتبال سپاهان است.

گفته می شود پادوانی از شنبه هفته آینده در تمرینات استقلال حاضر شده و کار انتقال او به جمع آبی پوشان نهایی خواهد شد.

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر پانزدهم شهریور ماه به پایان می رسد و پس از آن تیم ها تنها می توانند بازیکنان آزاد جذب کنند و سپاهان هم تا امروز نام پادوانی را در فهرست بازیکنان خود قرار نداده است.

در صورتی که پادوانی قبل از پانزدهم شهریور در تمرینات استقلال حاضر شود با واکنش و شکایت باشگاه سپاهان روبرو می شود چراکه نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان رسما اعلام کرده باشگاه برای این بازیکن نامه فرستاده تا به تمرینات بیاید و این بازیکن خودداری کرده است.

سپاهانی ها هرچند نام این بازیکن را در فهرست خود قرار نداده اند اما برای این که از انتقال او درآمدزایی کنند خواسته اند در تمرینات شرکت کند. از دلایل دیگر این اقدام سپاهانی ها مطالبات فصل گذشته پادوانی است که 500 میلیون تومان است و قصد دارند از او بخواهند طلب سال گذشته اش را به ازای دریافت رضایتنامه ببخشد.

باید دید استقلال ریسک حضور پادوانی در تمرینات را خواهد پذیرفت یا خیر.