ادعای اسکای؛ آرسنال در خطر از دست دادن موستافی

ادعای اسکای؛ آرسنال در خطر از دست دادن موستافی

وبسایت رسمی برنامه نود - موستافی ممکن است راهی آرسنال نشود.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه رسانه های بریتانیایی از مدتی قبل عنوان کرده بودند که موستافی با آرسنال به توافق رسیده و این انتقال قریب الوقوع است و حتی ونگر به تازگی آن را تایید کرده بود، ولی به نظر می رسد ماجرا ابعاد پیچیده تری دارد.

ونگر سرمربی آرسنال، مصاحبه با کانال فرانسوی SRF درباره انتقال موستافی گفت:

موستافی؟ ما امیدواریم انتقال او انجام شود. موستافی یکی از بازیکنانی است که انتقالش در دست اقدام قرار دارد.

با وجود اطمینان نسبی سرمربی آرسنال، خبرنگار اسپانیایی زبان اسکای معتقد است این امکان وجود دارد که در نهایت آرسنال نتواند موستافی را به لندن منتقل کند. بالاگه در این مورد می گوید:

کادرفنی و سران باشگاه والنسیا تقریباً مطمئن هستند که موستافی در مستایا می ماند. آنها اصرار دارند که فقط در صورتی این بازیکن را به فروش می رسانند که بند آزادسازی وی پرداخت شود که این بند 50 میلیون یورو ارزش دارد و شاید همه تایید کنند که مبلغ زیادی برای خرید این مدافع است. با وجود این که والنسیا از نظر مالی در شرایط خوبی به سر نمی برد و نیاز دارد تا یک یا دو بازیکن خود را به فروش برساند ولی خیلی بعید به نظر می رسد که آن دو بازیکن، آلکاسر یا موستافی باشند. والنسیا تصور می کند که در فرصت باقیمانده نمی تواند بازیکنی را جانشین موستافی کند، بنابراین قصدی برای فروش وی ندارد. درست است که ونگر اعلام کرده با باشگاه والنسیا در حال مذاکره اند اما هنوز بن بست هایی در انتقال این بازیکن وجود دارد. شاید ونگر این کار را انجام داده است تا والنسیا را برای فروش این بازیکن، تحت فشار بگذارد.

2021