جو هارت برای دیدار با اسلواکی به تیم ملی دعوت خواهد شد

جو هارت برای دیدار با اسلواکی به تیم ملی دعوت خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - جو هارت سنگربان تیم فوتبال منچستر سیتی به احتمال زیاد این تیم را ترک خواهد کرد و همین مسئله نگرانی سم آلاردایس را به دنبال دارد.

به گزارش وب سایت رسمی نود، سم آلاردایس سرمربی تیم ملی انگلیس نگران وضعیت جو هارت تا پیش از آغاز بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه می باشد. اولین دیدار انگلیس در چارچوب رقابت های جام جهانی آینده برابر اسلواکی خواهد بود.

جو هارت همچنان بازیکن منچستر سیتی محسوب می شود و زیر نظر پپ نظر گواردیولا کار می کند، اما پپ همچنان از ویلی کابایرو به عنوان دروازه بان اول تیمش استفاده می کند. اما در عین حال پپ گواردیولا به دنبال جذب یک دروازه بان دیگر می باشد که گفته می شود گزینه اول او کلودیو براوو سنگربان تیم بارسلوناست. همچنین گزارشها حاکی از آنست که مسئولان منچستر سیتی به جو هارت اعلام کردند که وی می توان این تیم را ترک کرده و به تیم مورد نظر خود برود. گفته می شود جو هارت به یکی از دو تیم اورتون یا سویا خواهد رفت.

در همین حال سم آلاردایس در حال تکمیل فهرست اسامی تیم خود برای حضور در بازی برابر اسلاواکی بوده و به همه اطمینان داد با وجودی که جو هارت پس از رقابت های یورو 2016 در هیچ بازی حضور نداشته، اما این سنگربان 29 ساله را برای بازی با اسلواکی حتماً دعوت خواهد کرد. این مربی کهنه کار در گفتگو با اسکای اسپورت می گوید:

فکر می کنم این مسئله برای تمام بازیکنان وجود داشته باشد و هر بازیکنی که برای تیمش بازی نمی کند و قصد جدایی داشته باشد با چنین مسئله ای روبرو خواهد بود. ممکن است تردیدهایی در این مورد وجود داشته باشد اما باید تا پیش از دیدار برابر اسلواکی از وضعیت او هم اطلاع پیدا کنیم. وقتی که اسامی تیم ملی را اعلام کنیم و برخی از آنها به اردوی تیم ملی بیایند، ممکن است بعضی از آنها بازیکنان ثابت تیم شان نباشند و به خاطر بعضی از فاکتورهای دیگر آنها را دعوت کرده باشیم. اما در پایان بازیکنانی را دعوت می کنیم که در بهترین فرم خود باشند و برای بازی کاملا آماده باشند. اما ممکن است نتوانیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در ترکیب ثابت تیم هایشان بازی می کنند. در مورد جو هارت هم باید بگویم که او قطعا در لیست آینده تیم ملی خواهد بود. اما نمی دانم که این شرایط تا چه زمانی برای او وجود خواهد داشت و تا چه زمانی با این شرایط باید او را در تیم ملی داشته باشیم. اما در حال حاضر شرایط ما اینگونه است. 

2081